• רוצים להתחבר לקול הפנימי שלכם?העין השלישית
  • לעורר את החוש השישי?
  • לחדד את האינטואיציה ולקבל מסרים מהיקום?

כל שנדרש הוא לעורר את העין השלישית במרכז המוח. פתיחת העין השלישית פירושה עצירה של זרם המחשבות וקבלת עוצמה מנטלית פנימית. היא תעניק לכם ראיה חדה, זיכרון מעולה ויכולת ניתוח בהירה, לצד התחברות ויכולת לראות את הנסתר או העל טבעי בעולמנו.

איך לעורר את העין השלישית?

האזינו ל-15 דקות של אימון גלי מוח בטונים איזוכרונים וטונים בינוראלים, המעוצבים לפתוח ולעורר את צ'אקרת העין השלישית, לנקות את בלוטת האצטרובל במוח ולחזק את האינטואיציה או החוש השישי.

צ'אקרת העין השלישית ממוקמת במרכז המצח, מעט מעל העיניים. בסנסקריט (הודית עתיקה)  היא מכונה ajna שפירושו "מרכז שליטה או מרכז פיקוד". צ'אקרה זו היא אחת מתוך שבעת המרכזים האנרגטיים בגוף, והיא אחראית הן על האינטואיציה או החוש השישי,  והן על כוח המחשבה ועל החיבור והאיזון בין המחשבה הלוגית לבין תת המודע ותחושות הבטן. היא מקושרת לבלוטת האצטרובל במוח שתפקידה לחבר ביננו לבין התודעה הקולקטיבית, ולחשוף בפנינו את הרבדים של המציאות.

שימו לב!
עבודה עם העין השלישית היא עבודה רוחנית מתקדמת, שאינה מתאימה לכל אחד.
בזמן המדיטציה, אפשר שתחוו חווית מדהימות של חיבור, שעלולות גם להפחיד או להלחיץ את מי שאינו מנוסה. פתיחה של האצטרובל מעורבת במתח אנרגטי גבוה, ויתכן שתחושו תסמינים של התעוררות שילוו בכאב ראש, בחילות, סחרחורות, התכווצות שרירים, חרדות, נדודי שינה ואף סיוטים. כל אלו הם זמניים וברגע שהגוף יסתגל לאנרגיה הגבוהה הם יחלפו. אם אין לכם שום ניסיון בעבודת מודעות גבוהה, עדיף שתתחילו עם אימונים בסיסים יותר לגלי מוח כמו אימון עם תדר אלפא או אימון גלי מוח עם תדר תטא.

לעורר את צ'אקרת העין השלישית – אימון גלי מוח:

האזינו לתדרים שעוצבו לפתוח ולעורר את המרכז האנרגטי של צ'אקרת העין השלישית. הרצועה משלבת מוזיקה ותדרים איזוכרונים ובינוראלים לאימון גלי מוח. האזנה לתדרים המעוררים את עין השלישית, תסייע לכם להשתיק את זרם המחשבות ולראות ראיה בהירה של העולם, לצד חיבור פנימי ועוצמה אישית. כמו כן היא תעזור לכם להתחבר לחלקים הנסתרים של המציאות או מה שאנו מכנים היום "על טבעי".

כיצד לתרגל?

קחו לכם 15 דקות של שקט ושבו או שיכבו במקום בו לא יפריעו לכם. קחו כמה נשימות עמוקות ודמו עיגול אור בצבע סגול שזוהר במרכז המצח מעל העיניים. המשיכו לנשום בשקט ועם כול נשימה הוסיפו עוד אנרגיה ועוד אור לכדור הסגול. וכשהגוף רגוע והמוח מפוקס, המשיכו להתמקד בנקודה בין העיניים, ותבקשו מהיקום להזכיר לכם מי אתם; לשבור את אשליית הפירוד ולחבר את התודעה שלכם עם התודעה הקולקטיבית כדי לקבל חדות ובהירות בכול תחום שתבחרו. מוזיקה עם טונים בינוראלים פועלת על שתי האוזניים לכן יש להאזין לה עם אוזניות. הכי מומלץ להאזין למוזיקה עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ.

האימון לא מיועד להחליף את הרופא או התרופות שהנכם נוטלים ואם אתם תחת השגחת רופא, יש להתייעץ עמו לפני ההאזנה. כמו בכול עבודה אנרגטית – מומלץ לשתות הרבה מים לפני ואחרי ההאזנה, שכן המוח שורף הרבה אנרגיה וזקוק למים כדי להפעיל את המעגלים החשמליים. מים הם מוליך חשמלי בגוף וככול שתהיו פחות "מיובשים" כך תשפיעו לטובה על תוצאות האימון.

הטונים הבינוראלים ברצועה:

תדר נושא 13הרץ (תדר בתא נמוך על גבול גלי אלפא) המקושר עם צ'אקרת העין השלישית ומשפיע על התפיסה, ויזואליזציה ויכולת לדמיין. אוזן שמאל: 70הרץ: מקושר למסע אסטרלי (astral projection), שחרור אנדורפינים והקלה על כאב. אוזן ימין: 83הרץ: מקושר לפתיחת העין השלישית.

הטונים האיזוכרונים ברצועה:

תדר 6.3הרץ  (גלי אלפא) המקושר עם מסע מנטלי ואסטרלי, מגביר יכולת למידה ושימור זיכרון, מפחית כעסים. תדר נושא איזוכרוני: 288הרץ מקושר לפעילות צ'אקרת העין השלישית.
צבעים: סגול עמוק וכחול אינדיגו.
חלקי גוף:  עיניים, אוזניים ואף.
אפקטים: חיזוק הזיכרון ובהירות מחשבתית, חיבור לרבדים ניסתרים או "על טבעיים", הרמוניה בין השכל לגוף ולנפש.

גלי מוח ביתא

גלי מוח ביתא 13-30 הרץ

גלי מוח אלפא

גלי מוח אלפא 4-12 הרץ

בנוסף – תוכלו לרכוש בחנות שלוש רצועות באורך מלא של 30 דקות לאימון גלי מוח לפתיחת העין השלישית

פתיחת העין השלישית וניקוי בלוטת האצטרובל

רוצים להתחבר לקול הפנימי שלכם?

האזינו לסדרת תדרים לפתיחת העין השלישית והפעלת בלוטת האצטרובל במוח. התדרים יעזרו לכם להשתיק את זרם המחשבות ויקנו לכם ראיה בהירה של העולם, לצד חיבור פנימי ועוצמה אישית. הם יתרמו למצב של סינכרון בין האונות במוח המקושר כיום ל"גאונות", ולחיבור לחלקים הנסתרים של המציאות, או מה שאנו מכנים היום "על טבעי".

 מוזיקה מדיטטבית עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים שנוצרו על מנת לנקות את בלוטת האצטרובל מסידן ולעורר אותה. (30 דק' – רצוי להאזין עם אוזניות עד שעה ביום).

פתיחת העין השלישית וניקוי בלוטת האצטרובל

תדרים לניקוי ופתיחת בלוטת האצטרובל

ניקוי והפעלת בלוטת האצטרובל

מדיטציה עם תדרים לניקוי בלוטת האצטרובל