התקופה בה אנו חיים כיום, אינה תקופה רגילה חילופי עידנים
בהיסטוריה של כדור הארץ. כמעט כול הטקסטים והמסורות של ציוויליזציות עתיקות שחיו כאן בעבר, מספרים לנו בצורה גורפת שאנו חיים בתקופה  בלתי רגילה בהיסטוריה של הציויליזציה שלנו, ובהיסטוריה של הפלנטה. מרבית התרבויות הללו, ניסו להעביר לנו מסר, ששינוי גדול הולך לקרות בתקופה זו על כדור הארץ.

העובדות המדעיות הן כאלו:

אנו עומדים בימים אלו ממש, בסופו של מחזור זמן מסתורי ונדיר שהתחיל לפני 5,125 שנים. מחזור שהחל בתקופת התנכי"ת ב- 3,114 לפני הספירה, ועומד להסתיים ב-21 באוקטובר 2012, יום בו כדור הארץ והשמש שלנו מתיישרים בדיוק מול מרכז הגלקסיה במופע שקורה אחת ל- 26 אלף שנה ונקרא "התיישרות גלאקטית" או Galactic alignment.

המחזורים הללו, שכול אחד מהם מונה 5,125 שנה (בדיוק של יום!), התגלו בלוחות השנה של תרבות המאיה, שהיא אחת מהתרבויות המפותחות ביותר שחיו כאן בדרום אמריקה כבר משנת 1,800 לפנה"ס ושיאה היה בין המאה ה-3 ועד המאה ה-9 לספירה. בני המאיה היו אשפים באסטרונומיה, ועד היום- לוחות השנה שלהם (17 במספר), נחשבים ללוחות המדוייקים ביותר שיש על כדור הארץ ברמה האסטרונומית. בני המאיה אגב, טענו כי הם קיבלו את לוחות השנה מה"אלים" שלהם, ורבים סבורים כי המידע הזה הועבר על להם על ידי תרבות מתקדמת שהגיעה מאחת ממערכות הכוכבים מחוץ לכדור הארץ.

עוד עובדה היא,  שהיו לפחות 4 מחזורים כאלו על כדור הארץ, יש אומרים 5 (תלוי על איזו מסורת מסתכלים), וכול מחזור כזה נקרא: ONE GREAT WORLD AGE (תקופת "מחזור עולמי גדול"). עובדה נוספת היא, שבסוף כול תקופת "מחזור עולמי גדול" בהיסטוריה של העולם, כדור הארץ השתנה.

סוף העולם

כשאנו מדברים על שינוי שניתן למדידה וחיזוי – הכוונה היא לשינוי במיקום של כדור הארץ  בחלל,  מול מערך השמש וכוכבי הלכת בגלקסיה. זהו שינוי בזויות, במסלול ובקטבים האלקטרומגנטים של הכדור, שקשה לנו להבין, כיצד אבות אבותינו היו מודעים אליו בלי אמצעים טכנולוגים.

מה שמשמעותי עבורנו כתושבי הכדור, הוא העובדה כי לשינויים אלו הייתה השפעה לא מבוטלת על תושבי הכדור ועל האנושות כולה. חוקרים אומרים לנו  שציוויליזציות ענק עם שפע תרבותי עצום, שאנו מגלים רק כיום – בפרו, בבוליביה, בהודו, במצרים, ומתחת לאוקיינוסים,  נפלו בתקופות אלו בדיוק, בסיום כול עידן של "מחזור עולמי גדול" על כדור הארץ;  חלקן ממש בין לילה – וזה קורה בממוצע כל 5000 שנה.
הנפילות הללו, לא נבעו בהכרח מאסונות טבע, אלא גם ממלחמות ומאבקים פנימיים וחיצוניים שהצליחו למחוק אימפריות שלמות.

מדענים ואנשי רוח רבים, סבורים כי השינוי כבר החל, ומסיבה זו, אנו עדים בתקופה זו למאורעות שונים ברמה שהאנושות לא ידעה כבר אלפי שנים; מדידות מצביעות על עלייה חדה במפלס אסונות הטבע, קריסה גלובלית של משטרים אפלים, התמוטטות עולמית של מערכות כלכליות ועוד. אך מנגד- אנו חווים כיום התעוררות גדלה והולכת של התודעה האנושית; התעוררות שקשה מאוד לפספס, ברחבי האינטרנט, בהפגנות ענק בכול העולם ובאלפי התארגנויות של אנשים שקצו בקיום שאין בו לא הגיון ולא קיימות.

למרות שיש  רבים בעולם שסבורים שהציויליזציה שלנו נמצאת כיום בסכנה, רבים אחרים סבורים, שדווקא סוף העידן הזה, יביא איתו התעוררות של תודעה חדשה, וקפיצה קוונטית אבולוציונית שתעלה אותנו למימד גבוה יותר שהוא המימד החמישי (בניגוד למימד השלישי בו אנו מתפקדים כיום). מימד של התפתחות אבולוציונית שישנה את הדי.אן.איי (DNA) שלנו ואת הדרך בה אנו חווים את העולם כיום באמצעות חמשת החושים, ויפתח בפנינו תודעה רחבה יותר, דרכה נוכל להבין הן את המקורות שלנו והן את התפקיד שלנו ביקום.

בהסתכלות פשטנית, הקיטוב בין האור לחושך הולך ומחריף בימים אלו, ורבים מאיתנו חשים עייפות גדולה, מיחושים שונים, וקושי להתמקד או לתפקד. מערכות יחסים שלא היו נכונות עבורנו- מתפרקות, וקריירות שחשבנו שנתמיד בהן, מתמוססות אל מול עיננו. ולא סתם הניגודיות והדואליות בחיינו עולה כעת שלב. נראה כאילו כול ה"זבל" שצריך להתנקות ולהשתחרר, עולה היום וצף על פני השטח, על מנת שנוכל להתייחס אליו ולהיפטר ממנו אחת ולתמיד. זהו רק חלק מהתפתחות האבולוציה האנושית שאנו נמצאים בעיצומה.

אז הנה כמה טיפים חשובים שיעזרו לנו לעבור את התקופה הזו, לנקות את מה שדורש ניקוי ולהצמיח את התודעה שלנו לתודעה חדשה.

הטיפ הראשון:

קבלו את מה שקורה כפי שהוא – וותרו על מאבק. מאבק מייצר התנגדות שמשמעותה שאנו ממוקדים במה שאיננו רוצים. ותרו על השיפוט והרגשות השליליים ונסו להתמקד רק במה שאתם רוצים שיקרה במקום במה שאינכם רוצים. אם אתם צריכים לנוח יותר, הקצו את הזמן למנוחה. אם איבדתם את עבודתכם, ראו זאת כהזדמנות לברר מה אתם באמת רוצים לעשות ומה יגרום לכם הכי הרבה אושר. אם הזוגיות שלכם מתפרקת, ראו זאת כהזדמנות לזמן לחייכם את הזוגיות המושלמת לה הינכם ראויים.

הטיפ השני הוא:

קחו אחריות!  רק מתוך הפלטפורמה של חוסר התנגדות, נוכל לקבל אחריות על כך שאנו יצרנו את מה שיש בחיים שלנו באמצעות התדר האנרגטי ששידרנו, ולהבין שהכוח לשנות הכול נמצא בידינו ממש ברגע זה. הפניית אצבע מאשימה כלפי הסביבה הנסיבות, אנשים אחרים ובעיקר כלפי עצמנו, לא רק שלא תועיל לנו, אלא תדאג להרחיק אותנו מהכוח שיש בנו לשנות דברים, פשוט כי ניתקע באשמה ולא נוכל לפתח אמונה שזה אפשרי עבורנו.

הטיפ השלישי הוא:

תהיו חכמים (או יותר נכון מודעים) במקום להיות צודקים. פעמים רבות במהלך חיינו וכמובן בניתוח היסטורי של האנושות, דומה שחשוב לנו להיות צודקים יותר משחשוב לנו להיות מצליחים חכמים או מאושרים. אנו חשים צורך להגן על נקודות ההשקפה שלנו גם אם זה יוצר בנו מאבק או התנגדות,  פשוט כי אנו סבורים שההשקפה שלנו מגדירה את הזהות העצמית שלנו. אנו חשים צורך להראות לעצמנו ולסביבה מי צודק, ונאחזים במציאות בה איננו רוצים רק כי היא מתקיימת כרגע, במקום לבחור לחיות כבר עכשיו את המציאות שאנו רוצים. אם אתם רוצים להפעיל את חוק המשיכה עליכם להיות חכמים ולדעת איך לבחור מחשבות ומיקוד ולוותר על רצונכם להיות צודקים במידה וזה לא משרת אתכם יותר.

והטיפ האחרון להיום:

מדיטציה וויזואליזציה. הדמיון הוא אולי הכלי החשוב ביותר שהוענק לאנושות כדי שתוכל להתפתח, והוא הכלי שדרכו אנו צומחים ומצמיחים את היקום סביבנו. אין בעולם חפץ, טכנולוגיה בניין או חברה, שלא התחילו קודם כול מדמיונו של אדם, שחזה כיצד הם יראו ויתפקדו בעולם, לפני שניגש להגשימם. הקדישו כול יום אפילו 20 דקות כדי לשבת בשקט ולדמיין את מה שאתם רוצים, ותעזרו לתת המודע שלכם להגשים זאת במציאות שלכם. חישבו על זה כך- כאשר אתם מדמיינים תסריטים שליליים אתם רק עוזרים להם להימשך אל חייכם. אם תצליחו לשנות את ההרגל הזה וליצר תסריטים חיוביים שמקדמים אתכם, עולמכם ישתנה לנצח…

לסיכום: קשה מאוד להעריך אם וכיצד נחווה את השינוי שמנבאות לנו התרבויות העתיקות. האם הוא יקרה בין לילה, או שנחווה אותו כשינוי הדרגתי? האם הוא ילווה באסונות טבע ואבדן מאסיבי של חיי אדם? או שאולי סוף סוף ינחתו חייזרים על ה"דשא של הבית הלבן"?  כפי שאומרת האמרה המקובלת….
כך או כך, רוב הסיכויים הם שכולנו נאלץ להסתגל לשינויים מהותיים ולמידע חדש, שישנה מהיסוד את התפיסה שלנו לגבי מי אנחנו ומה מקומינו ביקום.