תדר 528 הרץ הוא אחד מהתדרים השייכים תדר אהבה 528
לסולם הסולפג'יו האבוד; סולם מוזיקאלי עתיק שאבד לאורך ההיסטוריה והתגלה מחדש רק ב- 1999. הסולם הסולפג'י מונה 9 תדרים (או 6 במקור), הנחשבים לחלק מהגאומטריה המקודשת שעל פיה נבנה היקום. תדר 528 הוא התדר הידוע ביותר מתוך תדרי הסולפג'יו, והוא מיצג את התו Mi או באנגלית Miracles = ניסים. הטון MI  מיועד להפעיל את הדמיון, הכוונה והאינטואיציה, ולפעול לכיוון המטרות הגבוהות של הנשמה.

528 נחשב גם לתדר טרנספורמציה. תדר שמעניק אנרגיית חיים, מוח צלול, מודעות, יצירתיות ושקט פנימי. הוא חושף ומעורר את הרצון החופשי וההדרכה הפנימית האלוהית.  בנוסף, הוא ידוע כתדר שמחזיר את ה-DNA האנושי למצבו המקורי המושלם, ומומחים לגנטיקה משתמשים בו כבר שנים לתיקוני דנ"א במעבדות ברחבי העולם. הוא נקרא גם "תדר האהבה", "תדר ניסים"או ו"תדר טרנספורמציה" והוא מתקיים ברמה מתמטית בכול רטט של כול יצור וצמח על כדור הארץ.

תדרי הסולפג'יו הם :סולפיגי'ו
Ut = 396 Hz
Re = 417 Hz
Mi = 528 Hz
Fa = 639 Hz
Sol = 741 Hz
La = 852 Hz

3 התדרים המשלימים שהתגלו מאוחר יותר על ידי לאונרד הורוביץ:
01 = 174 Hz
02 = 285 Hz
09 = 963 Hz

האזנה לתדרי הסולפג'יו

נאמר כי האזנה לתדרי הסולפג'יו, בונה מסלולים נוירולוגים חדשים במוח, דרך הרשתות האנרגטיות של הגוף, מה שמסייע לנו להתחבר לרשתות האנרגיה הגלובליות (ה"גריד") ולתודעה הקולקטיבית. היא מעודדת סינכרון בין האונות- hemisphere synchronization, מחדדת את הקוגניציה, ומעלה את האנרגיה ואת התודעה לתדר של המקור שממנו נוצרה הבריאה. האזנה קבועה, יכולה להעיר פוטנציאל קוונטי שהיה רדום במבנה הגנטי שלנו, ולשפר את תחושת הבהירות, האיזון והרווחה שלנו. כשהצלילים האלו מוצגים למוח, הם פועלים כמו חומר שממיס חסימות אנרגטיות מהזיכרונות התאיים, ומאפשר לערוץ עשיר של אנרגיית החיים לזרום דרכינו. רבים סבורים כיום, כי הבנה של תדרים אלו, תקרב אותנו להבנה כיצד נוצר היקום והחיים עצמם.

תדר 528 הרץ – אהבה, ניסים וטרנספורמציה: קשור לצ'אקרת הסולר או מקלעת השמש – מניפורה manipura.  צבע: צהוב  יסוד: אש.

לביצוע המדיטציה עם תדר 528: שבו או שיכבו בנוחות – קחו כמה נשימות עמוקות ותרגעו. תתרכזו בצ'אקרת הסולר או מקלעת השמש (שתי אצבעות מעל לטבור).
דמיינו ספירלה מסתובבצ'אקרת הסולרת של אור שיוצאת מהצ'אקרה והולכת וגדלה אל מחוץ לגוף. דמיינו את הסולר, כמו גנרטור עצמתי השולח אנרגיה כול הגוף ותבחינו איך אנרגיה שלילית עוזבת את הגוף דרך הסולר, ואת הצ'אקרה חוזרת לתדר המקורי שלה ולצבע המקורי שלה- צהוב. תקראו לכול האנרגיה שאיבדתם מול אנשים, אירועים וזכרונות לחזור אליכם, וחושו איך אתם מתמלאים חזרה בכוח שלכם. ראו את האנרגיה כמו אור מוזהב עוצמתי שהולך וגדל במרכז גופכם. וכשהאור גדל, חושו את המחשבות שלכם מתאחדות עם הרגשות, את המוח המודע מתחבר לתת המודע,  ואת הגוף  הארצי, מתחבר לנשמה הנצחית – או לניצוץ האלוהי. דמיינו את הדנ"א שלכם מתעורר, ואת כול הסלילים שלו מתחברים מחדש ומעלים אתכם במדרגה אבולוציונית, לשלב הבא של ההתפתחות שלכם.


11 דקו
ת של מוזיקה למדיטציה עם תדר אהבה 528 מסולם הסולפג'יו:

סולם הסולפג'יו האבוד - חבילת תדרים מורחבת לשינוי תודעתי

סודות ריפוי רבים טמונים בתוך התדרים של סולם הסולפיג'יו, השייכים לסולם מוזיקלי עתיק שהיה בשימוש של הנזירים הגרגוריאנים במאה ה-11, ואבד לפני כמה מאות שנים. נאמר שהם מכילים את הכוח של הבריאה וכוח לטרנספורמציה. הרצועות הבאות מיועדות לתרגולי מדיטציה שונים, טיפולים שאתם עושים (או מקבלים), תרגול יוגה, התעמלות, ואף להאזנה ברקע, כשאתם עסוקים בשגרת יומכם. התדרים בחבילת הסולפג'יו הם תדרים נקיים (לא תדרים בינוראלים או איזוכרונים) ואין צורך להאזין להם עם אזניות. מומלץ לבצע מדיטציה בזמן ההאזנה ולתרגל בין 20 דק' עד שעה ביום (של תדר אחד או יותר).

תרגול מדיטציות עם הסולפיגי'ו

האזינו לדוגמה של דקה מכל אחד מתדרי הסולפיג'יו בליווי קולות טבע:

סולם הסולפיג'יו - צלילים מרפאים

לרכישת חבילת הסולפיג'יו

פורסם לראשונה ב:11 במאי 2014