"הדבר היחיד שעלינו לפחד ממנו הוא הפחד עצמו" פרנקלין רוזוולט

עדיין לא פגשתי אדם שאין לו שום פחדים או חרדות. שחרור פחדים
זהו חלק בלתי נפרד מהמשמעות של להיות בן אנוש, וממבנה האישיות היחודי איתו הגענו לעולם. לפחד, כמו לכל רגש – יש מטרה. הוא מגיע להראות לנו מקומות בהם איננו נמצאים בחופש. מקומות בהם התרחקנו מתדר הליבה האישי היחודי של כל אחד מאיתנו, שמגיע מהמקור האנרגטי של הבריאה. יחד עם זאת, המקומות שבהם אנו חווים פחד, לרוב מחזיקים בתוכם את הפוטנציאל הגבוה ביותר שלנו לצמיחה…

הפחד, נחשב ברוב התורות הרוחניות כרגש הקוטבי לאהבה, שכן ברמת התדרים, זהו התדר שממנו נובעים כל הרגשות שאנו תופסים כשליליים, למשל: שנאה, קנאה, כעס, אשמה ועוד… בדיוק כפי שאהבה היא הבסיס לכל הרגשות החיובים כמו שמחה, תשוקה, התרגשות, יצירה והגשמה, ורבים אחרים.

לכל אחד מאתנו יש תקופות בחיים, שבהן הוא חש מוכרע תחת נטל הפחדים, החרדות והדאגות שלו.
זה יכול לקרות בצמתים מרכזים בחיים, או פשוט להתיישב כתחושה עכורה, שמלווה אותנו ברקע כל הזמן, ולא נותנת מנוח. בעולם המודרני, רובינו לא חווים סכנות מידיות המאיימות על קיומינו, אך מוח הזוחלים העתיק שלנו, תופס כל תחושה של פחד, חרדה או מתח, כסכנת חיים, ומשתק את מערכות הגוף בהתאם. כשזה קורה, התגובות שלנו נעות בין קיפאון, ללחימה או לבריחה...זה משבש את החשיבה הלוגית שלנו ואת יכולת קבלת ההחלטות, ובעיקר, שואב מאיתנו כמות אדירה של אנרגיה, ומותיר אותנו אותנו סחוטים ומתוסכלים.

חרדה, היא פחד מהעתיד הלא ידוע מ"מה יהיה", והיא נובעת רק מהעובדה שאיננו מבינים, שאנחנו אחראים על מה שיהיה – ומה שיהיה, נגזר ממה שיש עכשיו. העתיד שלנו, אינו קבוע – הוא הולך ומשתנה בהתאם לתדר שאנו משדרים עכשיו – ברגע הזה. חרדה והרצת תסריטים שלילים בראש – היא דרך אחת לבנות את העתיד שלנו. באותה הדרך בדיוק – תשוקה, התלהבות ותסריטים חיוביים, יבנו לנו עתיד שונה.

כדי לטפל בתחושת הפחד הקבועה הזו, יצרתי סדרת קלטות של הצהרות תת הכרתיות (סאבלימינליות) שמטרתן לאפשר שחרור והקלה מפחד וחרדה קיומיים. הרצועות הבאות מהוות חלק מחבילת המסרים לשיחרור פחד וחרדה  בחנות המדיטציות, שם תוכלו למצוא אותן מוקלטות בטכניקה סאבלימינלית, וניתן להורידן כקבצי MP3 למחשב, לנגן או לטלפון החכם.

הצהרות לשחרור פחדים וחרדות לגברים:

הצהרות לשחרור פחדים וחרדות לנשים:

רוצים דוגמה להצהרות בחבילה?

*אני בטוח מוגן ואהוב.
*הכול תמיד מסתדר לי על הצד הטוב ביותר.
*אני שומר על שלווה וביטחון בכול סיטואציה ומול כול אדם.
*אני אמיץ חזק ובטוח בעצמי.
*אני משחרר לחץ וחרדה ומרפה מכול פחד.
*אני רגוע, אני בשליטה, אני מרגיש נפלא.
*אני סולח לעצמי.
*אני סולח לכולם.

* סובלים מחרדה חברתית? האזינו להצהרות לחרדה חברתית:

הצהרות לשחרור חרדה חברתית לגברים:

הצהרות לשחרור חרדה חברתית לנשים:

רוצים דוגמה להצהרות בחבילה?

*אני חשה רגועה, בטוחה ומוגנת באירועים חברתיים.
*אני חשה חופשיה טבעית ואהובה במפגש עם אנשים חדשים.
*אני מרגיש בנוח בחברת  אנשים בסיטואציות חברתיות.
*אני מקרין שלווה וביטחון במפגשים עם אנשים.
*אני מרגישה שייכת ושווה כמו כולם, בכול מקום ובכול מצב.
*אנשים תמיד מכבדים ומעריכים אותי.
*אנשים אוהבים אותי ונהנים מחברתי.

מה התועלת בהאזנה לסוגסטיות חיוביות?

ההצהרות החיוביות באות להחליף את ה"דיבור הפנימי" הקבוע שיש לרבים מאיתנו לגבי עצמנו ולגבי העולם. הדיבור הזה, אחראי לכול למה שיש בחיינו, ופעמים רבות הוא עובד לרעתינו, גם אם איננו מודעים לו כלל. מטרתן של ההצהרות, היא לעזור לנו להיפטר מדפוסי מחשבה ורגש, שתוקעים אותנו במקום ומונעים מאיתנו לקבל את עצמנו ולהתמודד עם קשיי הקיום. המסרים החיוביים, יטמיעו בתוכנו תבניות מחשבה ורגש חדשות שיעבדו לטובתינו ויעניקו לנו תחושת הקלה.

למה מומלץ להשתמש בקלטות הסאבלימינליות?

למרות שגם האזנה להצהרות החיוביות כפי שהן מוקלטות כאן, תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות. הסיבה העיקרית לכך היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "היקום הוא מקום ידידותי ונוח", או "הכל תמיד מסתדר לי על הצד הטוב ביותר" כשקר, משום שהמציאות מוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ,ולהגיע ישירות לתת המודע – וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.

פורסם לראשונה ב-10.9.2014