פנקו את עצמכם ב- 5 דקות של שקט וחזרה לאיזון, בעזרת הרפיה ונשימה מודרכת.

חמש דקות הרפיה

העולם המודרני, מציב בפנינו מכלול אתגרים לא פשוטים. לעיתים קרובות, הקצב המהיר של החיים, יכול לגרום לנו להרגיש שאנו טובעים תחת ים המטלות, המחויבויות, והסטנדרטים הכמעט בלתי אפשריים, שבהם אנו נדרשים לתפקד על בסיס יומיומי. תחושת ה"טביעה" הזו, נחווית בצורה מוחשית על ידי הגוף שלנו. המהירות שבה הכל זז גורמת לנו פעמים רבות להשתנק, ולעצור את הנשימה ממש (מכירים את הביטוי : "אין לי זמן לנשום?…")

למעשה לחץ קבוע ומתמשך, גורם לכך שרוב הזמן, אנו נושמים בצורה חלקית. נשימות קצרות ושטחיות שמגיעות לבית החזה העליון, אבל לא ממלאות את שאר הגוף, ולא מאפשרות לו לקבל את החמצן שהוא זקוק לו.

אך האויר שאנו נושמים הוא לא רק חמצן. האויר או החלל שמקיף אותנו הוא החומר שממנו מורכב השדה המאוחד של היקום. שדה על פי מחקרים רבים עשוי מאנרגיה רוטטת במהירות האור. אנרגיה שהיא לא רק מוחשית, אלא גם בעלת תודעת על המכונה "התודעה הקולקטיבית", כך שכל נשימה ממלאה אותנו גם באנרגית חיים ובמידע חיוני לקיומנו. כשאנו נושמים נכון, אנו מאפשריםהרפיה מהירה לאנרגיה הזו, להגיע לכל האברים שלנו ולטעון אותם מחדש, ואף להטעין את המוח והמערכות המנטליות והנפשיות באנרגיה ובמידע חיוני.

המדיטציה הזו מתאימה לתרגול לפני אירוע מלחיץ כמו ראיון עבודה דיבור מול קהל או עימות צפוי, או כדרך להתמודדות עם לחצים ביומיום והיא תיקח לכם 5 דקות בלבד!
אין צורך בידע מוקדם או כישורים, פשוט תרשו לעצמכם להירגע ולהתמסר לקול ולצלילים. אתם יכולים לפתוח את היום שלכם איתה, ולצאת לעבודה או לפקקים כשאתם יותר רגועים. אתם יכולים לקחת הפסקות יזומות בזמן העבודה כדי לעודד את הריכוז ואת תהליכי קבלת החלטות. ואתם יכולים גם לתרגל אותה לפני השינה כדי שתעזור לכם להיכנס למחזור שינה שלווה ורגועה.

הפסקת מדיטציה – 5 דקות של הרפיה ונשימה לשחרור מהיר מלחץ

להרפיה כשלעצמה יש יתרונות רבים, בריאותיים, נפשיים ומנטלים.
כשאנו מרפים, אנו משחררים את הגוף מהלחץ שהוא הגורם מספר אחד לרוב המחלות. לחץ משבש את מערכת החיסון שלנו וחושף אותנו לחיידקים ווירוסים בסביבה. כשאנו מרפים, אנו נושמים טוב יותר  וכשאנו נושמים טוב יותר, אנו משחררים רעלים בכל נשיפה,  פותחים חסימות אנרגטיות, וגם מחדירים יותר חמצן למוח ולגוף. יותר חמצן פירושו מערכת חיסונית מתפקדת טוב יותר, כלומר יותר אנרגיה וחיות, ופחות אלרגיות או דלקות. 3 פעמים של התרגול ביום, לא רק יורידו את מפלס הלחץ שמכביד על הגוף שלנו, אלא גם יעלו את מפלס הבריאות, את השקט הנפשי ואת הכישורים המנטלים שלנו.

רוצים להירגע עוד יותר? נסו את חבילת התדרים לטיפול בסטרס וחזרה לאיזון בחנות המדיטציות.