ניקוי, שחרור והתמרה של רגשות שליליים בעזרת דמיון מודרך

רגשות שלילייםכמה פעמים בשבוע או אפילו ביום דמיון מודרך לשחרור רגשות שליליים
הם מציפים אותנו, משבשים לנו את הפעילות, את היחסים ואת הבריאות? סביר להניח שאין אדם שלא חווה לעיתים תחושת מועקה בעקבות הצפה ברגשות שליליים
.
זה יכול להיות פרץ של כעס, או גל של עצב או תסכול בעקבות מקרה שארע או מצב שנוצר, או אפילו תחושה כללית של דכדוך או חרדה שאין לה סיבה אחת נראית לעין. אנו מוצפים רגשית משום שאיננו מצליחים לעצור את המחשבות שלנו על האירוע והמוח שלנו בוחר אוטומטית לעסוק בו באובססיביות, תוך שהוא מלבה את הרגש עוד ועוד. אחת הדרכים המהירות והמוצלחות ביותר לשחרר את המועקה הזו היא מדיטציה לשחרור רגש שלילי. כדי לעשות במדיטציה שימוש אפקטיבי רצוי לבצע אותה סמוך ככל האפשר למקרה שהוציא אותנו מאיזון כדי שהמוח שלנו לא יספיק לצבור עוד ועוד סוגסטיות שליליות שיזינו את עצמן. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא פינה שקטה ו-15 דקות פנויות כדי שתוכלו להתחיל לשנות את הדרך בה אתם מסתכלים על הדברים.

שימו לב: המדיטציה זו משולבת מוזיקה עם תדרים בינוראלים ואיזוכרונים המיועדים להרפיה. עם זאת, לא נדרשות אוזניות כדי להאזין לה. האזנה למוזיקה בינוראלית עם אוזניות, אינה מומלצת לנשים בהריון, לאנשים עם קוצב לב ולמי שסובל מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או התקפי seizures. אם אתם סובלים מאחד מאלו, פשוט האזינו ללא אזניות.

שחרור רגשות שליליים – דמיון מודרך:

טיפול חירום לניקוי רגשות שליליים:

אם במהלך היום, אתם חשים הצפה רגשית ואין לכם זמן או מקום להאזין לקלטת, פשוט כנסו משך כמה רגעים למקום שקט או צאו החוצה לטבע. עצמו את העיניים וקחו 3 נשימות עמוקות לספירה של 5. נשימה פנימה,2,3,4,5 עצירת נשימה 2,3,4,5, ושחרור איטי 2,3,4,5. חיזרו לנשימה רגילה ודמו את הרגשות שלכם בנושא לענן אפור מרוכז במקום מסוים בו בחרתם בגוף. דמינו קרן אור לבנה שמגיעה מהמימדים הגבוהים וחודרת לקודקוד הראש שלכם ומתחילה להתפשט מהראש דרך הגוף כשעם כול נשימה היא מתפשטת במורד הגוף ודוחקת החוצה דרך כפות הרגלים את הענן האפור. המשיכו לדמיין כול עוד אתם מרגישים שאנרגיה אפורה ממשיכה לעזוב את גופכם דרך כפות הרגלים, עד שתתמלאו באור לבן. בשלב זה, מן הסתם כבר תחוו הקלה משמעותית ותוכלו להמשיך את יומכם כרגיל.

רוצים לשחרר את העבר ולהשאירו מאחור? נסו את החבילה לשחרור העבר בחנות המדיטציות, הכוללת מדיטציה בדמיון מודרך ומדיטציה סאבלימינלית.

שחרור מהעבר
חבילת מדיטציות בחנות

מחפשים שחרור מהעבר? ההכרה בכך שההתמקדות בעבר תוקעת אותכם במקום, היא הצעד הראשון לשינוי!

להשאיר את העבר בעבר ולהבין שאין לו שום דרך לגעת בנו היא הבחירה האינטליגנטית אבל היא לא תמיד קלה.
תכנות מוחי מחודש של הרגלי חשיבה שנצרבו בתוכך משך חיים שלמים והטמעה של הרגלים בריאים יותר במקומם נעשית אפשרית ואפילו קלה באמצעות האזנה חוזרת שמטמיעה את המסרים ישירות בתת המודע. בזמן ההקשבה לקלטות, לא תשמע את המסרים עצמם אלא רק מוזיקה או קולות טבע, אך המוח שלך יקלוט את המסרים ברמה הלא מודעת ויפנים אותם. תקבל את המסרים בכמה גרסאות ותוכל לבחור ולגוון בינהן. יש לנגן את המסרים הסאבלימינלים ברקע משך כל היום והלילה כדי לקבל אפקט מייטבי.

 

שחרור מהעבר

פורסם לראשונה: 18 בפברואר 2012