עבור רבים מאיתנו,
החיים לפתחו של האלף השלישי, איך לרתום את חוקי היקום לטובתנו
דומים למירוץ עכברים מתיש ואין סופי,
עמוס במבול בלתי פוסק של התחייבויות ומטלות יומיומיות, ומאופיין בקצב על אנושי כמעט.
גם  הסביבה האקולוגית במאה ה-21, תורמת לאין ספור גירויים חושיים למוח שלנו שפועל על פולסים חשמליים, ויוצרת הפרעות מתח אלקטרומגנטיות דרך רשתות החשמל, הטלפוניה, הלוויינים ועוד.
לפעמים נדמה, שהראש שלנו עמוס כל כך, עד כי אין לנו עוד אפשרות להתפקס ולבודד מחשבה אחת יחידה.

לא פלא שלעתים אנו נעשים חולים רק על מנת שנוכל לעצור לרגע ולנוח…

העולם בו אנו חיים כיום, התקדם בקפיצות  ענק טכנולוגיות בעשורים האחרונים, בצורה שאין לה תקדים בהיסטוריה האנושית. עבור רבים מאיתנו שלא נולדו לתוך עידן זה, דומה כי ככל שהתקדמנו טכנולוגית, כך גדלה כמות המטלות הסידורים והמחויבויות, ואיתן גדל הלחץ והמתח על כל המערכות שלנו.

אנו כה עסוקים בעבודה חסרת גבולות, בסטנדרטים בלתי אפשריים לגידול ילדינו, ב"סידורים" וביורוקרטיות  ובצבירת נכסים שיבטיחו את המשך קיומינו, עד כי רבים מאתנו מגיעים לסוף היום נטולי אנרגיה לחלוטין ומותשים רק מהמאמץ לשרוד…

כדי שנוכל להבין כיצד לחדש את מאגרי האנרגיה, חשוב קודם להבין את החוקיות של האנרגיה ביקום: הפיזיקה כיום כבר יודעת לומר שהעולם שלנו מורכב כולו משדה אחיד של חומר שנקרא "אנרגיה".
האנרגיה הזו היא תדר חשמלי  רוטט, שכאשר האטומים בתוכו דחוסים, הם מתגלמים לחומר שאפשר לראות ולגעת בו (למשל השולחן שמולכם או הגוף האנושי),  וכאשר הוא רוטט במהירות גבוהה יותר, הוא מאבד את הדחיסות שלו ומתגלם כאוויר, גז או קרן אור. אם נבחן לדוגמה את הגוף הפיזי שלנו בתוך השדה הזה, נגלה שטריליונים של אטומים עוזבים את גופינו מידי רגע נתון, ומתמזגים בסביבתנו הקרובה (שיש המכנים "הילה") ולהפך. אך מה שיותר מפתיע, הוא מה בעצם קובע את התנועה של האטומים החוצה ופנימה אל תוך הגוף;

מה בעצם מזיז את האנרגיה ביקום?

תורת הקוונטים שהיא התאוריה הפיזיקלית המובילה כיום, מנסה לזהות את החוקיות ביקום, ויודעת היום לומר, שלמודעות האנושית יש השפעה מרכזית על התגשמות של סיטואציות ואף של חומר בעולם הגשמי.

חוקי היקום

חישבו על זה כך – כל תזוזה של אנרגיה ביקום מייצרת תדר. למחשבה יש תדר, לרגש יש תדר, למילים וכמובן לפעולות.  כאשר אנו מצלמים במצלמה מיוחדת את ההילה או האוויר שמקיף אדם כעוס, הצבע והרטט שלה שונים מאשר הילה של אדם רגוע וחיובי. התדר של התודעה הפנימית שלנו מתחיל אולי באוויר שעוטף את הגוף אך הוא יוצא ומתפזר ביקום, הרבה מעבר למה שאנו משערים.
התדרים האלו, משפיעים על העולם החיצוני והם שקובעים מה יימשך אלינו, ומה יתגשם במציאות של חיינו. קראו עוד על חוקי היקום.

אז הטיפ להיום הוא התחילו להיות מודעים למחשבות ולרגשות שלכם, כי הם האחראים לכל מה שיש במציאות שלכם. אל תבזבזו אנרגיה על מחשבות שליליות כי התדר שהן מטביעות על החומר ממנו בנוי היקום, יגרום לסיטואציות שליליות להתגשם בחייכם.

חישבו אהבה, דברו אהבה, חושו אהבה ותהיו אהבה. חיו את הרגע, ונסו להחליף כול מחשבה שלילית במחשבה על מה חיובי בכול סיטואציה, ותוכלו להבחין כיצד חייכם הולכים ומשתנים לנגד עיניכם…

פורסם במקור ב22 באפריל 2016