חוק המגנוט הוא פשוט – תן את מה שאתה רוצה לקבל

תרגיל בזימון זוגיות

"אנחנו לא יכולים לשנות את האחר- רק את עצמנו" עממי.

התכונות שאנו מחפשים בבני הזוג ה"אידאלים"
שלנו, הן לרוב התכונות שאנו רוצים למשוך לעצמנו.
אם אתם מחפשים בן/ת זוג שייתן לכם תחושת ביטחון, זה כי אתם רוצים לחוש בטוחים יותר, בלי קשר לבן הזוג. ואם אתם מחפשים אדם נדיב, זה כי אתם חשים שחסרה לכם נדיבות בחיים, או אולי ספונטניות או חוש הומור וכד'.

מסיבה זו, כאשר אנו מפעילים את "המגנט" הפנימי שלנו כדי למשוך זוגיות, עלינו לראות תחילה כיצד אנו מטפחים את התכונות שאנו מחפשים באחר- בתוכנו. זאת על מנת שנוכל להעניק אותן קודם כל לעצמנו, לפני שאנו מחפשים אותן בחוץ!
אם תוכלו ליצור בדמיונכם תמונות ותחושות, של אותן התכונות שאתם רוצים לקבל מבן או בת הזוג – אתם תמשכו אותן אליכם. קשרו את התכונות הללו, שאתם רוצים לעצמכם, לתמונת בן הזוג שיביא אתו את אותן תכונות, כך שישלימו את התמונה בהרמוניה. דמיינו איך אתם עושים זאת כעת, ואת האדם הזה מאושר במחיצתכם. במילים אחרות: "תנו את מה שאתם רוצים לקבל".

הסוד הוא ליצור קישור במחשבה וברגש של מה שאתם רוצים לקבל בזוגיות, ולהחזיק את התמונה הזו בראש עם גישה של ציפייה ואמונה.

תרגיל בזימון זוגיות

כולנו ממגנטים באופן טבעי מערכות יחסים שונות לחיינו.זימון זוגיות1
עבור רבים מאתנו, כשזה מגיע לזוגיות, מדובר באותן מערכות יחסים, לא רצויות המשכפלות על עצמן, כל פעם עם מישהו אחר. זה נובע מהאוטומט של דפוסי המשיכה הקבועים שלנו, ומאמונות בהן אנו מחזיקים. הנטייה הטבעית שלנו היא לשחזר פגיעות מגיל צעיר, כדי להצדיק בפני עצמנו את מה שאנו מאמינים בו (למשל- "אהבה זה כואב").
המחשבות והרגשות שיש לנו לגבי האחר, גם הם תמיד קשורים אלינו. הם עולים באופן אוטומטי מתוך הפילטרים הפרטיים של מאגרי הידע שלנו, הדעות והאמונות שאנו מחזיקים, והניסיון שצברנו (או צרבנו במוח…) לאורך השנים בתחום זה. כדי למגנט את האדם הנכון שישבור את התבניות, עלינו ללמוד להפעיל את כוחות הקסם בפנים. לחוש שאנו נתמכים על ידי כוח עצום גדול מאתנו, שרוצה שנקבל את מה שאנו מבקשים. להתחבר לשדה הכוח שיסייע לנו לחוש שיש לנו תמיכה מהיקום.

לפעמים דומה שלמצוא אהבה, זה קצת כמו לזכות בלוטו. עלינו לבחור את המספר המדויק מתוך אין-סוף אפשרויות קוונטיות ביקום.  אבל אם נפעיל את הקוסם בפנים (שהוא אנחנו), נוכל לקבל עזרה מהיקום  והאדם הזה, יוכל למצוא את דרכו אלינו. כדי לעשות זאת עלינו להקשיב לעצמינו ולאינטואיציה. לחדד את החזון על מי שאנו רוצים להיות ומי שאנו רוצים למשוך לחיינו, ולדמיין זאת כשדה של קסם, של סינכרוניות של צירופי מקרים…
ובמקום להתרכז במי הוא ומאיפה הוא יגיע. להתרכז באיזה אדם אני צריך/ה להפוך להיות, כדי לקבל את האהבה שאני רוצה לחיי.

כל זה, דורש מחויבות בלתי מבוטלת למצוא אהבה. עלי להחליט שאני מוכן/ה לעשות מה שנדרש כדי שזה יקרה. לדעת שזה העתיד שלי, לארגן את חיי כדי להיות האדם שאני רוצה, ולבנות מסגרת שתאפשר לבן או בת הזוג להיכנס. אז לפני שאתם מתחילים בזימון הזוגיות המתאימה לכם, חשוב שתדעו קודם, בדיוק מה אתם רוצים.

קחו שעה, כדי לרשום את מה שאתם רוצים בבן או בת הזוג המיועד:
הגדירו לפרטי פרטים את בן/ת הזוג שאתם רוצה למשוך:

  • מראה חיצוני
  • טווח גילאים
  • עיסוק
  • סטטוס זוגי
  • תחומי עניין
  • תכונות אופי
  • אישיות
  • חברים, משפחה, סביבה
  • תחביבים
  • יכולות
  • כישרונות

תארו גם איך תראה מערכת היחסים:

  • מה תעשו יחד
  • איפה תגורו
  • על מה מבוסס הקשר בינכם
  • מה יש לכם במשותף
  • לתאר איך ישמעו השיחות בינכם
  • מה תעשו יחד כשתבלו
  • על מה תדברו כשתהיו יחד
  • מה הרגשות שתרגישו

כעת קחו את כל מה שרשמתם, כאשר במקום בן/ת הזוג – רשמו את עצמכם. למשל אם כתבת: "הוא נדיב, רוחני, אוהב את החיים ונראה טוב": רשמי: "אני נדיבה, רוחנית, אוהבת את החיים ונראית טוב". ההיפוך יגרום לכם לחוש שלמים עם עצמכם עוד לפני שתמשכו בן זוג, מה שיזרז את ההזמנה שלכם.
כעת, רוצו קדימה לשנה מהיום, וכתבו לעצמכם מכתב כשכל מה שרציתם כבר קרה. איך נראים החיים שלכם. מה קורה בתחום הזוגי. איפה אתם גרים. איך הזוגיות משתלבת לכם בחיים.
כתבו הכול כאילו כבר התגשם. חיזרו וקראו בדף כמה שיותר. דמיינו את המצב, תרגישו אותו, תחיו אותו. מכאן, תת המודע כבר יעשה את העבודה.

וטיפ אחרון – פעולות!

כן, אתם יכולים לפגוש אותו או אותה באוטובוס, בחתונה או בעבודה. זה אפילו סביר בהתחשב בעובדה שעכשיו אתם מקרינים פניות ורצון, ושתת המודע שלכם, מכוון ומחפש את מה שבו אתם מתמקדים. ועדיין…אם אתם מחויבים, זה אומר שאתם לוקחים את המושכות לידיים שלכם, גם אם זה אומר לצאת מאזור הנוחות שלכם.
נסו ליזום לפחות שתי פעילויות בשבוע, שבהן תוכלו לפגוש את בן או בת הזוג המתאימה. זה לא חייב להיות רישום לאתר הכרויות, אלא אפילו השתתפות בקורס מקצועי שגם כך גיליתם בו עניין. או לעדכן את השדכנית של המשרד שאתם פתוחים להיכרויות. כל דבר שקשור בזוגיות שהוא שונה ממה שנהגתם לעשות עד היום, יוציא אתכם מההרגלים הישנים ויקדם אתכם לזוגיות שאתם רוצים.

ועוד דבר אחרון בהחלט….

עכשיו כשאתם בפוקוס ומגנטים לבני במין השני, יתכן שיצוצו הרבה מועמדים פוטנציאלים ומחזרים בסביבה שלכם. כדי להיות מדויקים, חזרו לרשימה שכתבתם ובחנו את ההתאמה של כל אחד, לזימון שלכם. זכרו שבחרתם להפטר מדפוסי המשיכה הישנים, שלא זימנו לכם מערכות יחסים מאושרות.

זה הזמן שלכם להבין, שמגיע לכם לקבל – לא ליד ולא בצד, אלא בדיוק את מי שמתאים לכם ביותר!

בברכת זימון זוגיות מאושרת.

רוצים לזמן זוגיות ואהבה לחיים? נסו את חבילת המדיטציות לזימון זוגיות בחנות המדיטציות.

פורסם לראשונה: 14 בפברואר 2018