מרבית התורות הרוחניות, תמימות דעים בנושא אחד: מדיטציה להתעלות
במהות שלנו, אנו איננו בני אנוש שחווים חויה רוחניות, אלא ישויות רוחניות שחוות חוויה אנושית. (*ראו ציטוט). ובתוך החוויה האנושית, מקובל להבחין בין שתי ישויות שמתקיימות זו לצד זו בתוכינו.
הישות הרוחנית- אותו ניצוץ אלוהי שמכונה גם האני הגבוה או ה-"אני הנני" , והישות הארצית או "האישיות", שמתפקדת בתוך הדואליות בין טוב לרע, ומגלמת בתוכה את האגו, כמו גם את ה"יצר הרע".

מהו האני הגבוה?

האני הגבוה – הוא אותו חלק בתוכינו, שעל פי הסברה מחובר למקור או לבריאה. זה אותו כוח פנימי שמתקיים מחוץ לדואליות ובתוך אזור של בחירה חופשית, ומקנה לנו את היכולת לברוא מציאות בעזרת "הנעת אנרגיה" של מחשבה, רגש, דיבור ומעשה. ישות זו מתקיימת כך טוענים, בתת המודע שלנו ויש לה חיבור ישיר לתודעה הקולקטיבית, הן של האנושות והן של הבריאה או היקום כולו. התחברות לחלק הזה והתבוננות דרך עיניו, תפתח בפנינו את הדרך להרחבת התודעה, ולהתעלות האבולוציונית שנפתחת בפנינו בעת הזו. ככול שנצליח להתחבר לחלק זה בתוכינו ולתפקד מתוכו, כך נחיה חיים ערים, מאושרים ומוגשמים יותר.

כשאנו מתרגלים מדיטציה ללא מחשבות  אנו נמצאים באותו "זון" או באזור שמאפשר לנו התחברות לאותה תודעה.שחרור האגו עם זאת, רבים מאיתנו מוצאים שנדרש זמן ממושך ותרגול עיקש, כדי להצליח להגיע למצב בו ניתן להשקיט את המחשבות לפרקי זמן ארוכים בזמן המדיטציה. דרך נוספת,  היא לתרגל העלאה הדרגתית של התדר, ושידור תדר גבוה יותר ליקום. והפעם נעשה זאת  באמצעות דמיון מודרך, כשאנו מודעים לשתי הישויות בתוכנו, ומחזקים את נוכחות ה"אני הגבוה" בזמן שאנו משחררים את האגו בחזרה אל האור.

המדיטציה הבאה היא מדיטציה רוחנית שמטרתה לסייע לנו בדרך להתעלות למימד החמישי. באמצעות עבודה עם הלהבה הסגולה של השלמות האלוהית, והעצמת נוכחות האני אלוהי בתוכינו – נשחרר את האגו האנושי מבוסס הפחד, מארבעת הגופים הארציים, ונטמיע את נוכחות ה"אני הנני" בתוכינו. זו מדיטציה עוצמתית המבוססת על תקשור של פטריסיה קוטה רובלס מהאתר Era of Peace, ואני אוהבת אותה במיוחד.

ברקע יחד עם הצלילים, שילבתי גם טון בינוראלי שנקרא "התהודה של שומאן". טון מיוחד ששיך לסדרת התדרים הפלנטריים, שיש המכנים אותו "פעימת כדור הארץ", ויש בו כדי לאזן את הגוף והנפש ולנטרל את ה"ערפיח" האלקטרומגנטי שנוצר מכול הפעילות האנושית על כדור הארץ.

מדיטציה לשחרור האגו והתעלות עם תדר בינוראלי התהודה של שומאן

האזינו למדיטציה לשחרור האגו והתעלות:

מדיטציה רוחנית שמבוססת על תקשור של פאטריסיה קוטאה רובלס, ומתייחסת לזמן הנוכחי, שנחשב צומת דרכים מרכזית באבולוציה על כדור הארץ. במדיטציה הזו, נקרא ללהבה הסגולה של השלמות האלוהית כדי שתסייע בהתמרה. נחזק את נוכחות האני הגבוה או ה"אני הנני" בתוכנו, ונשחרר את האגו האנושי הנמוך מכול ארבעת הגופים הארציים- הגוף הפיזי, הגוף האתרי, הגוף המנטלי והרגשי.

מוזיקה בינוראלית, פועלת על שתי האוזניים לכן מומלץ להאזין לה עם אזניות. אין להאזין לקלטת בזמן נהיגה או הפעלת ציוד חשמלי.
שימו לב: מוזיקה מיוחדת לגלי מוח אינה מומלצת לנשים בהריון, לאנשים עם קוצב לב ולמי שסובל מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures (התקפים פסיכוטיים). כמו כן לא מומלץ להקשיב מתחת לגיל 10 בלי השגחה. אם בחרתם להאזין לקלטת, אתם עושים זאת על אחריותכם.
הכי מומלץ להאזין לרצועה עם אוזניות גדולות שמכסות את כל האוזן, גם בגלל האיכות וגם כי זה חוסם לרוב רעשים מבחוץ. תוכלו לקרוא עוד על מוזיקה בינוראלית (מוזיקה לגלי מוח) כאן.

"We are not human beings having a spiritual experience, but spiritual beings having a human experience."
Teilhard de Chardin 1881 – 1955

"אנחנו לא בני אדם שחווים חוויות רוחניות אלא ישויות רוחניות שחוות חוויות אנושיות" – פייר טיילר דה שרדן 1881-1955

איך תעלו את התדר האנרגטי שלכם?

רוצים לנקות ולהעלות את התדר שלכם על בסיס יומי? תוכלו להוריד את המדיטציה לניקוי התדר+ מדיטציה להעלאת התדר, באיכות גבוהה ובשילוב עם כמה סוגי מוזיקה ותדרים לאימון גלי מוח. תרגלו עכשיו, שתי מדיטציות שיסייעו לכם לנקות ולהעלות את התדר האנרגטי ויעזרו לכם להתחבר לבורא הפנימי העצמתי.

מדיטציה ראשונה: מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי – מדיטציה של 22 דקות המשלבת ניקוי אנרגטי, זימון של האנרגיה החדשה, חיבור די.אן.איי DNA והתחברות לתדר גבוה של שמחה.

מדיטציה שנייה: מדיטציה לניקוי התדר האנרגטי – מדיטציה של 26 דקות. תקבלו אותה ב-4 גרסאות הכוללות תדרים לאחדות ושפע.

ניקוי והעלאת התדר

האזינו למדיטציה להעלאת התדר האנרגטי:

הגברת הרטט והעלאת התדר - מדיטציה בדמיון מודרך

מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי

פורסם במקור בדצמבר 2012.