חוק המשיכה:איך להגשים בעזרת חוק המשיכה
מושג שאנו חוזרים ושומעים
בשנים האחרונות ללא הרף, עובד על שני עקרונות מרכזיים בהקשר להגשמה. עיקרון התשוקה לדבר מה
או למצב מסוים, ועיקרון האמונה ביכולת שלנו להשיגו.

נפוליון היל כתב על כך:

"תשוקה היא נקודת ההתחלה של כל הישג. לא תקווה, לא משאלה, אלא תשוקה בוערת שגוברת על הכל". נפוליאון היל:"חוק ההצלחה"

העיקרון הראשון – תשוקה

עיקרון התשוקה אומר שכאשר נלך בעקבות התשוקה שלנו, נוכל להגשים ולהצמיח, לא רק את עצמנו, אלא גם את העולם סביבנו. התשוקה שלנו היא למעשה ביטוי של הכוח העליון או כוח הבריאה בתוכנו. כוח שרוצה לממש עוד צמיחה דרך הפוטנציאל שטמון בנו. במובן הזה – אנו כמו ערוץ של כוח החיים (או של האלוהות). והתשוקה שמתעוררת בנו היא הקריאה שהיקום קורא לנו לצמוח ולהצמיח את החיים.

ווואלס ד. וואטלס כתב:

הצורך ליצור הוא לא שלך, אלא של החיים עצמם. זהו כוח המחפש להתממש אשר יוצר תשוקה. אלו הם החיים המחפשים ביטוי מלא יותר."  וואלס ד. וואטלס:"מדע האושר"

תשוקה מפעילה את חוק המשיכה. זהו כוח יצירה שמניע הגשמה:

  •  תשוקה חיוניות להגשמה, כי היא תגרום לכך שנהיה מוכנים לפעול בנחישות כדי להשיג את מטרתנו, גם אם זה אומר לצאת מאזורי נוחות.
  • תשוקה שבאה מבפנים תהיה במתאם עם ההגשמה, כך שנוכל להגשים בדרך שתשתלב בערכים ובאמונות האישיות שלנו, מבלי לפגוע בנו או באחרים.
  • כאשר אנו מגשימים את התשוקה שלנו, תמיד יש בכך תועלת ליקום, גם אם בדרכים שלא תמיד גלויות לנו.
  • הכוח שלנו ליצור, הוא לא רק הכוח שלנו, אלא של החיים  עצמם שמחפשים איך להתממש דרכינו.

"אם תקבע בתודעתך את העובדה שהתשוקה שלך היא אחת עם התשוקה של הכוח העליון לבוא לידי ביטוי שלם יותר, אמונתך תהפוך לבלתי מנוצחת." –וואלס ד. וואטלס.

איך לזהות ולהתחבר לתשוקה בתוכנו?

רבים מאיתנו עסוקים (לעיתים משך שנים) בלהשתיק את התשוקות שלהן כאשר הן מעזות להרים ראש. מדוע? מפני שהתשוקות הפנימיות שלנו, לא תמיד תואמות את האמונות שלנו. את מה שלמדנו וידענו עד היום. ולכן הן נראות לנו כמו "חלום נחמד לפנטז עליו" אבל לא כמשהו שבאמת נרדוף על מנת להשיג.

תשוקה ופוקוס

התשוקות שלנו הן מה שאנו חולמים עליו. להיות, להשיג, לחוות. אם נבחר לממש אותן, צפוי לנו מסע מרתק, גם אם לא פשוט של התגברות על קשיים וצמיחה.
איך מזהים תשוקה:
תשוקה יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות.

  • זה יכול להיות חלום ילדות שתמיד ידעתם שתרצו להגשים.
  • זה יכול להיות משהו שאתם מוצאים הנאה גדולה לעשות, ותשמחו להרחיב אותו בחיים שלכם.
  • זה יכול לבוא בצורת תחושות חזקות שאתם מקבלים, בכול פעם שאתם חושבים או עושים משהו שמעלה בכם שאיפה מסיימת.
  • או כשעולה בכם תשוקה פנימית כמחשבה שטורפת את שאר המחשבות ושבה וחוזרת ומציפה אתכם.

כשתגיעו ל"פיק" בתשוקה הזו, יפתח גם חלון לאמונה שיש אפשרות להשיג את מה שאתם רוצים. כשזה יקרה, רוב הסיכויים שבמקביל תתחילו לראות ולשמוע סימנים מסביב שיאותתו לכם על דרכים להגשמה. למשל כתבה בעיתון, בטלוויזיה, טלפון בלתי צפוי וכד'. תמיד תוכלו להתעלם מהקריאה. להמשיך לפנטז ולהזיז את המחשבות הצידה. לחלופין, תוכלו להבין שזה הזמן לפעול ותתחילו להתקדם לעבר ההגשמה שלכם.

העיקרון השני – אמונה

"אתה יכול לעשות, רק את מה שאתה מאמין שאתה יכול לעשות”. נפוליון היל: "חשוב והתעשר".

  • העיקרון השני בהגשמה עם חוק המשיכה, אומר שלא משנה כמה אנו רוצים דבר מה, אם לא נפתח אמונה שזה אפשרי עבורנו, יהיה לנו קשה מאוד להגשימו.  הגשמה עם חוק המשיכה
    רק כשנפתח אמונה וציפייה להתגשמות, נגיע למצב המגנוט שמפעיל את חוק המשיכה, ונוכל להגשים את מה שאנו מבקשים.
    וכדי שזה יקרה – האמונה שההגשמה אפשרית צריכה להיטמע הן במודע והן בתת המודע.

יש לנו מוח אחד אבל שני סוגי מודעות:
המוח המודע/ ותת-המודע

תת המודע שלנו: מתפקד כמו השומר בשער.
הוא ימנע מכול מה שהוא תופס כמאיים, או מפריע לנוחות שלנו, מלהיכנס פנימה. הבעיה היא, שאיום נחשב בעיניו כול מה ששונה או לא תואם לתבניות שכבר צרובות במוחנו. הוא יעצור כול מחשבה שאינה תואמת את התבניות שהוא מכיר מלהיכנס או להתביית, כי מבחינתו זו הישרדות.

המוח המודע שלנו: הוא הפלטפורמה שמגשימה בחיים הללו בפועל. אנו חייבים להיות במודעות על מנת שנפתח רגש ונחליט לנקוט בפעולה.  כדי שזה יקרה, עלינו לשכנע קודם כל את תת  המודע במה שאנו רוצים ליצור בחיינו, על מנת שלא יעצור בעדינו.  אך את ההגשמה, ניצור בפלטפורמה המודעת – כדי שניראה אותה במציאות.

איך מטמיעים אמונה שההגשמה אפשרית עבורי?

למה מומלץ להשתמש במסרים סאבלימינלים?

למרות שגם שינון או האזנה להצהרות או מנטרות חיוביות  תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות. הסיבה העיקרית לכך היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "אני עושה המון כסף  בכיף ובהנאה", או "יש המון גברים טובים פנויים שממתינים לפגוש בי" כשקר, משום שהמציאות הוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ולהגיע ישירות לתת המודע – וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.

רוצים להגשים שפע? נסו את החבילה למשיכת שפע בחנות הספרייה:

חנות המדיטציות

התכנית למשיכת שפע - המדיטציות לרכישה בחנות.

המוח שלך הוא מגנט לכסף. כל שנדרש, הוא רק לכוון אותו למקום הנכון. סדרת הקלטות למשיכת שפע, נועדה ליצר את הפוקוס הזה כמו קרן לייזר, כשהיא עוקפת את המוח המודע, ופונה ישירות אל תת המודע שלך. תירגול יומי, ישנה מהיסוד את דפוסי החשיבה שלך לגבי כסף ושפע, כדי לאפשר להם להתחיל לזרום בשפע לחייך.
תת המודע שלנו, הוא המקום שבו ניתן לשנות תבניות חשיבה ואמונות על כסף, שפע מחסור, ערך עצמי ועוד. התכנית למשיכת שפע כוללת סדרת מסרים חיובים שמוקלטים כמסרים סאבלימינלים (מוחלשים), כשחלק מהקלטות משולבות גם בתדרים לאימון גלי מוח. ברגע שהגישה הפנימית שלכם תשתנה, זה ישנה את האופן שבו אתם חושבים, מרגישים ופועלים, וחייכם ישתנו לטובה.