איך תיפטרו מהדיבור הפנימי השלילי ותאמצו דיבור חיובי שיקדם אתכם בחיים?

רוב האנשים כבר מודעים לכך, חשיבה חיובית סוגסטיות
שחשיבה חיובית היא חשיבה אינטליגנטית שיכולה לפתוח בפנינו אפשרויות רבות ולסייע לנו להתקדם בחיים, בעוד שחשיבה שלילית תוקעת אותנו במקום ולא מאפשרת לנו להתפתח ולהגשים את הפוטנציאל שלנו. יחד עם זאת, רובינו מתקשים להשתיק את הדיבור הפנימי הקבוע שמתמקד בכול מה שרע בחיים שלנו, באנשים אחרים, בארץ שלנו ובעולם…

האזינו עכשיו לסדרה של הצהרות חיוביות שיתכנתו את המוח שלכם ויעזרו לכם לשנות את הדיבור הפנימי לדיבור חיובי ומחזק – שיעזור לכם לשנות את המציאות ולהתקדם לעבר מה שאתם מבקשים בחייכם.

רצועות השמע מהוות חלק מהחבילה המלאה למודעות עצמית בחנות המדיטציות, שם תוכלו למצוא אותן מוקלטות בטכניקה של מסרים סאבלימינלים או מסרים תת הכרתיים.
טכניקה שתאפשר לכם להפיק את המיטב ולתכנת את המוח שלכם מחדש, כדי שיאמץ תפיסות ואמונות חדשות וחיוביות בתחום זה. ההצהרות מלוות במוזיקת רקע נעימה, מחולקות לפי נושאים וניתן להורידן כקבציי MP3 למחשב, לנגן או לטלפון החכם.

 הצהרות לחיזוק החשיבה החיובית לנשים

הצהרות לחיזוק החשיבה החיובית לגברים

מה התועלת בהאזנה להצהרות חיוביות?

ההצהרות החיוביות באות להחליף את ה"דיבור הפנימי" הקבוע שיש לרבים מאיתנו לגבי עצמנו. הדיבור הזה, אחראי לכול למה שיש בחיינו, ופעמים רבות הוא עובד לרעתנו גם אם איננו מודעים אליו כלל. מטרתן של ההצהרות, היא לעזור לנו להיפטר מאמונות השליליות לגבי עצמנו ולגבי הסביבה והחיים, ש"תוקעות" אותנו במקום ומונעות מאיתנו להאמין, להעריך ולאהוב את עצמנו. בנוסף – ההצהרות יטמיעו תבניות מחשבה ורגש חדשות, שתעבודנה לטובתנו בתחום החשיבה החיובית.

למה מומלץ להשתמש בקלטות הסאבלימינליות?

למרות שגם האזנה להצהרות החיוביות כפי שהן מוקלטות כאן, תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות בחנות. הסיבה העיקרית לכך, היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "אני רואה את הטוב בכול דבר", או "אני יכול להתמודד עם כול מצב" כשקר, משום שהמציאות הוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ולהגיע ישירות לתת המודע- וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.

לרכישת החבילה הסאבלימינלית בחנות (5 רצועות שמע בכל מדיטציה) : פיתוח חשיבה חיובית לנשים
פיתוח חשיבה חיובית לגברים.

פורסם במקור ב21.1.2013

חבילת מודעות עצמית - מדיטציות סאבלימינליות לרכישה בחנות

מרגישים שאין לכם מספיק ביטחון? שאתם לא מספיק אוהבים או מעריכים את עצמכם? חיים בתחושת פספוס? חשים שדיבור פנימי שלילי השתלט על חייכם? זה אומר שאין לכם מספיק מודעות עצמית.

מרבית האנשים כיום חיים את חייהם בצורה אוטומטית מבלי לחשוב שיש להם אלטרנטיבה, אבל אם הגעת עד לכאן יש לך מזל, כי כנראה שאינך אחד מהם…
מסרים סאבלימינלים (תת הכרתיים) ישנו את המודעות ואת החשיבה שלך מבפנים – דרך התת המודע, תוך התמקדות בארבעה נושאים מרכזים בחשיבותם:
ביטחון עצמי, הערכה עצמית, אהבה עצמית וחשיבה חיובית.

חבילה לחיזוק המודעות העצמית