ניסיתם פעם לשפר את ההרגשה שלכם ללא הצלחה? הרגשה טובה
אם כן, אתם ממש לא לבד…

תכל'ס – כולנו רוצים להרגיש טוב יותר, אבל לא תמיד מצליח לנו…אך מה אם היינו מתאמנים על כך?
לא הרבה, רק כמה דקות ביום,
בעיתוי הנכון ועם אינרציה משך שבוע אחד?

נשמע מעניין? כדאי שתמשיכו לקרוא…

  • להרגיש טוב = להיות ב"תדר המקור" שלנו.
  • להיות ב"תדר המקור" = להגשים את עצמינו ואת מה שאנו מבקשים.
    לכן אין דבר חשוב יותר בחיים מאשר שנרגיש טוב. ואני אחזור על זה שוב כדי שכולנו נפנים:

"אין דבר חשוב יותר בחיים מאשר שנרגיש טוב"!אברהם היקס

למה כל כך חשוב שנרגיש טוב?

"איך אני מרגיש עכשיו" היא נקודת הזמן שממנה נוצרת המציאות העתידית שלי. לטוב ולרע. כך עובד חוק המשיכה ביקום. זה אומר שככל שארגיש טוב יותר, כך אני במצב שמאפשר לכל מה שרציתי להגיע – כלומר אני בסטייט אוף מינד של הגשמה.

חישבו על כך לרגע: כל רגע נתון בחיים הוא נקודת התחלה. הנטייה הטבעית שלנו כבני אדם היא נטייה להמשכיות. אנו חיות של הרגלים, ושל דפוסי חשיבה והתנהגות שנגזרים ממה שלמדנו ומניסיון העבר. ברוב המקרים אנו מקבלים את המחשבות והרגשות שעולים בנו בצורה אוטומטית, מתוך אינרציה, לרוב מבלי להתעכב כדי לחשוב עליהם.

מסיבה זו, כאשר אנו קמים בבוקר, ברוב המקרים נחזור ברמה האנרגטית בדיוק לאותו המקום בו היינו בטרם הלכנו לישון. למשל נתעורר ומיד "ניזכר" בוויכוח שהיה אתמול בעבודה. או נתעצבן שלא השאירו לנו מים חמים… או אולי נהרהר ביום שצפוי לנו וזה יעלה בנו לחץ, עצבים, תסכול וכד'.
לכן, הדבר החשוב שיותר שעלינו להפנים הוא שנקודת המשיכה שלנו היא תמיד עכשיו ברגע הזה. וככל שנזהה מוקדם יותר בבוקר את נקודת המשיכה שלנו, ונתחיל להזיז אותה לכיוון הרצוי לנו, כך נוכל לאפשר את ההגשמה שאנו מבקשים לעצמינו.

מהו פרדוקס ההגשמה?

הסטייט אוף מיינד של הרגשה טובה (או מצב רוח טוב), הוא הסטייט אוף מינד של הגשמה. אך הגשמה לא יכולה לקרות אם יש בתוכנו "ויברציות" או תדרים שלא תואמים לתדר ההגשמה של מה שאנו רוצים. אם נתמקד אך ורק בלהגשים משהו, זה עלול להרחיק אותנו מהמקום האנרגטי שמאפשר להגשמה שלנו להגיע. כי אנו מתמקדים במה שעדיין לא קיים, וזה מקום שמרגיש רע…  וכאמור כשאנו מרגישים רע, לא נוכל להגשים דבר, מלבד עוד הרגשה רעה.

מסיבה זו חשוב יותר שנתרכז ב"להגשים" "הרגשה טובה" עכשיו ובכל רגע, מאשר בלהגשים את אותו דבר שאנו רוצים. נזיז אותו הצידה למשך שבוע אחד, וניתן להרגשה שלנו להוביל. עשו זאת משך שבוע אחד. כשכל תשומת הלב שלכם מופנית להרגיש טוב – ותחוו הגשמה!
איזו הגשמה? אולי לא בדיוק מה שביקשתם, אך את מה שנכון עבורכם ברמת הנשמה.

איך נוכל לשפר את ההרגשה כדי לאפשר הגשמה?

"Misery is easy. It's happiness you have to work for"
"להיות אומלל זה קל. זה האושר שצריך לעבוד בשבילו" עממי

1)  נוריד את הלחץ מלהגשים דבר מה ונשים אותו בצד, מחוץ לפוקוס למשך שבוע אחד. פשוט נפסיק להתרכז בכך שעוד לא הגשמנו, ונתרכז בהתמקדות רגשית וכוונון חיובי. ואפשר להתחיל לעשות זאת ממש עכשיו!
2)  נמצא את המקום הפנימי השמח, עוד לפני שהגשמנו את מה שרצינו. נגיע למסקנה שאנו יכולים להיות שמחים, גם מבלי שהגשמנו לזמן מה. אנו יכולים למצוא עונג בחלום על ההגשמה, במה שיש לנו עכשיו, בידיעה על מה שבדרך אלינו … וכד'
3) נתרכז במה שעושה לנו טוב. רוב הסיכויים שאנחנו לא יכולים לרדת 10 קילו, או לקבל מיליון דולר עכשיו – אבל מה שאנו יכולים לעשות עכשיו, הוא להתרכז בכל מה שמרגיש לנו טוב. להרגיש תקווה שזה יקרה במקום אכזבה, להרגיש ציפייה, במקום תסכול וכד'. מדוע זה כדאי? כי זה מצב של חוסר התנגדויות שמאפשר לכל מה שכבר ביקשנו להגשים, לזרום אלינו אנרגטית.
4) נתחיל לסגל לעצמנו הרגל של כמה דקות ביום של אימון רגשי חיובי ,
שיעזור לנו לא רק להרגיש טוב יותר, אלא גם על הדרך – להגשים את מה שאנו רוצים.

תרגול שבועי להגשמה:

1. מיד עם היקיצה בבוקר

בכול בוקר כשאנו מתעוררים, עוד לפני שניתן למציאות תרגיל בוקר להגשמהלהציף
אותנו, עלינו לקחת החלטה למצוא מקום שמרגיש לנו טוב, ולשמור עליו כמה שיותר זמן במהלך היום.
הדרך הטובה שיותר להתחיל להניע את הרגש, הוא בעזרת המחשבות!

מעלים מחשבות שמרגישות טוב:

ניצור מחשבות מעודדות באופן מלאכותי, עד שחוק המשיכה יביא לנו עוד ועוד מהן, ויחד איתן, יעלה את התדר הרגשי שלנו לעבר תדר המקור. אחת הדרכים שאני משתמשת בהם היא לדבר לעצמי: פשוט מדברת את עצמי לתוך הרגשה טובה. רוצים דוגמה?

דיבור עצמי חיובי:

  • זה מתחיל בסדרת תודות. זה קל ופשוט ואין כמו הוקרת תודה כדי להעלות את התדר האנרגטי: לדוגמא: תודה שהתעוררתי הבוקר ותודה שאני מרגישה טוב. תודה על הבית והמשפחה שלי, תודה על הבריאות. תודה שיש לי קורת גג ותודה על העבודה ועל החברים וכן הלאה.
  • לאחר מכן אתם יכולים למנות את כול מה שהולך טוב: הכול בסדר החיים שלי, הכול הולך נהדר. בכול יום שעובר אני לומדת וצומחת יותר, אני שולטת בחיים שלי, אני אדם טוב. והולך לי טוב. והכול בסדר בחיים שלי. והכול הולך ומתיישב במקום. ואני יודעת להפעיל את חוק המשיכה. אני יכולה לבחור איך להרגיש. אני בוחרת בכול רגע להרגיש טוב יותר.
  • על הראי במקלחת בבוקר, מומלץ לכתוב ולהדביק כמה מנטרות חיוביות שמדברות אליכם.ן במיוחד.
    ומול הראי – אתם קודם כול מחייכים ואז קוראים את הפתקים על המראה. זה מה שאני בחרתי לכתוב על המראה שלי:
  • "אני מחייכת ומתחילה להעלות את התדר שלי, עוד ועוד עד לתדר המקור האלוהי שלי"
  • "רק אני בוחרת איך אני מרגישה – והיום אני מתחייבת לעשות הכול כדי להרגיש טוב יותר".

2. כשנזכרים.ות במהלך היום:

במהלך היום, לא תמיד קל לנו לשמור על ההרגשה שייצרנו בבוקר. יש דברים שונים שירחיקו אותנו מהתדר שלנו בניגוד לרצוננו, למשל עמית בעבודה שהכעיס אותנו. או אפילו מישהו שדיבר חזק בטלפון, ברכבת בדרך לעבודה.
אז בכל פעם שאתם נזכרים במהלך היום:
קודם כל תעלו חיוך רחב על השפתיים. והוא יכול להיות מלאכותי בהתחלה, אבל הוא יהפוך אמתי כשתזכירו לעצמכם כמה זה פשוט אבל נפלא, כשכול מה שאתם צריכים לעשות כדי לקבל את כול מה שאתם רוצים, הוא פשוט להרגיש טוב! (כמה שיותר ובכל רגע שאפשר).

חייכו לעצמכם וחזרו על המנטרה: " אני בוחר/ת איך להרגיש, ואני בוחר/ת להרגיש טוב"

שימו לב: כל מי ומה שסובב אותנו, תואם לנו בתדר או ברטט. לכן בשבוע הזה, השתדלו שלא לתת לאף אחד להוציא אתכם מהמקום הטוב. אפילו תמנעו מלפגוש אנשים או מקומות או כל דבר שיכול להוציא אתכם מהאיזון. ותוך שבוע, כבר תוכלו להבחין בשינוי. מה שטוב הוא, שככל שתהיו יותר במקום הטוב שלכם – ככה אותם אנשים או מקומות או כתבות שיכולות להוציא אתכם מאיזון, תרחקנה גם הן מאתכם – כי לא תהיו בתדר שלהם.

ואם עולים בי רגשות שליליים?

תמיד עדיף להתחיל לתרגל עוד לפני שהם מתחילים...אבל אם כבר החלו, ננסה לרתום את המחשבות שלנו, כדי ליצור פוקוס מדויק שיעזור לנו להישאר בטוב. ואת זה אפשר לעשות בצורה יזומה, כשאנו מעלים מחשבות טובות שסותרות את המחשבות האוטומטיות שמורידות אותנו. קוראים לזה "פוקוס מכוון", וככל שנתאמן יותר, כך נצליח לשמור עליו.

שימו לב: ברגע שאתם בתוך הזרם השלילי הוא מאכיל את עצמו וגדל ולא תמיד תהיה לכם אפשרות להסית את המחשבות בכוח. אם זה קורה, אין דבר. תמיד יש לכם את שנת הלילה שאחריה תוכלו לקום חדשים ולבחור מחדש להרגיש טוב!

מסע ההגשמה שלנו הוא מסע רגשי:

עד שלא נקבל את העובדה, שאנו אחראים ב100%פוקוס מכוון
לכל מה שיש בחיינו, לא נוכל לקבל עליהם שליטה.

אנחנו לא יכולים להכריח אף אחד להתנהג בדרך שתספק אותנו או תגרום לנו להרגיש טוב. עלינו למצוא את הסיפוק בתוכנו, בלי קשר לשום דבר שמישהו אחר עושה. איך מוצאים את המקום של להרגיש טוב למרות שמה שקורה מסביב הוציא אותנו ממנו? זה בידינו. ככל שנתרגל את הכוח של "פוקוס מכוון", כך נגיע לשם מהר יותר. וכל שנצליח לשהות יותר זמן במקום הזה של פוקוס מכוון בלהרגיש טוב, להתלהב, לחלום ולצפות לטוב בשמחה והתרגשות – כך נצליח להגשים יותר ויותר בחיינו.

וטיפ קטן:

אל תכעסו על עצמכם אם נפלתם לזרם מחשבות נמוכות או למצב רוח, אחרי הכול, זה הרבה יותר קל לנו ללכת לשם מאשר להתאמץ ליצר מחשבה חיובית. יש משהו מאוד שואב בדיבור הפנימי השלילי, כמעט ממכר. כמו חיטוט בשן כואבת… קל לנו להאשים אחרים או את העולם מאשר לקחת אחריות על מה שיש בחיינו.
קל לנו יותר להישאב לצד השלילי מאשר להביא את עצמנו למחשבות טובות. אז אם זה קשה מידי, פשוט תניחו לזה, לפני שתנסו שוב.
אני מודה שביום הראשון לתרגול, עוד לא הרמתי את הראש מהכרית וכבר נשאבתי מטה. ביום השני זה לקח עד המייל הראשון וכן הלאה. אימון מביא שלמות, וביננו – היש אימון חשוב מזה??

שיהיה בהצלחה.

נ.ב תרגלתם משך שבוע והגשמתם משהו שאתם רוצים? ספרו לי מה הוא, ואולי תזכו במדיטציה במתנה.

צריכים קצת עזרה להרגיש טוב? תמיד תוכלו לנגן ברקע את המסרים הסמויים לשמחה פנימית, ולתת לתת המודע שלכם לעשות את העבודה 😉