איך נצליח להתמיד בכול דיאטה בה בחרנו, ולראות תוצאות יציבות לאורך זמן?

"כל הדברים שאני באמת אוהב לעשותאיך לרזות
הם בלתי חוקיים, בלתי מוסריים, או משמינים
אלכסנדר וולקוט-פרשן.

אנו נמצאים היום בעידן מאתגר במיוחד, שבו תרבות הצריכה והשפע שוברות שיאים חדשים מידי יום. תרבות האכילה שלנו מושפעת בהתאם, כשכול הסביבה שלנו מוצפת אינספור פיתויים קולינריים וגירויים חושיים;

אנו מוצפים מידי יום בתמונות אוכל, מראות וריחות, שמעמידים אותנו במבחנים שקשה לעמוד בפניהם…
התוצאה היא, שרבים מידי, אוכלים באופן שאינו תואם את הצרכים של גופם, מה שיוביל במקרים רבים למשקל עודף. הסוגיה של המשקל מעסיקה אותנו בעולם המודרני, הרבה יותר משרובינו מוכנים להודות… זה לא יהיה מופרך לטעון שבערך אחד מכל אחד בעולם, יתעסק באופן זה או אחר במשקלו במהלך חייו:).

עודף במשקל יכול לנבוע מסיבות רבות שמשתנות מאדם לאדם, אך רובן מתחיל בתת המודע. המחשבות האוטומטיות שהתרגלנו לחשוב עד שהפכו ל"הרגל חשיבה", והאמונות שחזרו על עצמן וקנו חזקה בתוכנו, הן שמנהלות אותנו בכול תחום, כולל בתחום הזה – גם היום.
זו עובדה ידועה, שהגוף שלנו זקוק לתזונה נכונה ופעילות גופנית כדי לרדת במשקל, אך הדיאטה האמיתית והיחידה שיכולה גם לסייע גם להרזיה מהירה וגם לשמירה על המשקל הרצוי היא כנראה "דיאטה במחשבות…". אם המחשבות והרגשות שלנו לא יתמכו בהחלטה שלנו לרדת במשקל, הגוף שלנו לא ישתף פעולה וגם כוח הרצון החזק ביותר לא יספיק.

הרגלי חשיבה "משמינים"

התעמלות להרזיה

עבור רבים מאיתנו, המשמעות של להתחיל דיאטה או לעסוק בפעילות גופנית קבועה, היא לחיות בעולם של חוקים נוקשים, שקשה לעמוד בהם לאורך זמן.
זו גם הסיבה שרובינו מאבדים את כול כוח הרצון אחרי תקופה, וגם אם הגענו למשקל הרצוי, זה מרגיש כמו מלחמה יומיומית לשמור עליו.
למעשה אנשים רבים שמתמודדים עם משקל עודף והצליחו לרזות בעזרת כוח הרצון,  יחזרו אחרי תקופה קצרה למשקל הקודם שלהם, רק כי הם ימשיכו לחשוב בדיוק את אותן מחשבות שתומכות בדימוי הגוף הכבד אליו התרגלו משך שנים.

למרבה הצער, המחשבות הללו כבר הפכו להרגל חשיבה, ואצל חלקינו גם לאובססיה. הנתיבים במוח שלנו, כבר מתוכנתים לחזור ולהעלות אותן בלי הפסק ובלי שום אלטרנטיבה ראויה. בגלל שלרובינו יש לנו היסטוריה של ניסיונות אכזב לרזות, התחושות שעולות מורכבות:

  • זה יכול להיות רגשות כואבים כמו: רגשות אשמה, כעס ושיפוט, אכזבה ותיעוב עצמי. סוג של רגשות ש"תוקעים אותנו במקום". רגשות שמונעים שינוי ומונעים מאיתנו בפועל להתמיד ולהצליח.

  • או מחשבות שגורמות לנו כאב כמו :"אני דוחה", "אני לא בסדר" (אשמה), "אני לא אצליח" (ויתור מראש), "מי תרצה אותי" (ייאוש) או "לא מגיע לי להיות רזה". (העדר תחושה של זכאות) ועוד.

  • זה יכול להיות אמונות שהמשקל העודף משרת אותנו בדרך מסוימת, למשל:"כשאני שמן אני מצחיק ומקבל אהבה" או "אני אוהב לאכול ולא מוכן לוותר על האהבה הזו" או "אם אפסיק לאכול או ארזה, כבר לא אהיה מי שאני" (פגיעה בזהות) וכד'.

  • יכולות להיות גם אמונות מגבילות ש"לרזות זה קשה מאוד" ו"לרזות זה תהליך שכרוך בסבל". עבור רבים מאיתנו, רק המחשבה על לעשות דיאטה או לעסוק בפעילות גופנית קבועה, גורמת לנו סבל… הבעיה היא שכשתת המודע שלנו, מקשר הרזיה לסבל, הוא לא יניח לנו לסבול! אם לא נשנה את התכנות הפנימי כך שיתמוך בהחלטה שלנו לרדת במשקל = הגוף שלנו פשוט לא ישתף פעולה, וגם כוח הרצון החזק ביותר והמוטיבציה הגבוהה ביותר – לא יספיקו.

  • בנוסף, יש לנו מחשבות ואמונות שמסתתרות בתת המודע כך שכלל איננו מודעים אליהן כמו: "השומן מגן עלי מהסביבה" או "אם ארזה לא יאהבו אותי", "לרזות זה להעלם" ועוד ועוד.

דיאטה בכוחו של תת המודע

"שינוי אמיתי במשקל, שנשאר גם לאורך זמן, מתחיל תמיד בתת המודע".

מה באמת יעזור לך להגיע למשקל האופטימלי שלך ולשמור עליו?

הדרך להוריד במשקל, עוברת תמיד דרך שינוי הרגלי אכילה או דיאטה ואימוץ פעילות גופנית, אך רק שילוב של שינוי חשיבה והרגלים בתת המודע, יוכל לטפל בה באופן עמוק ותמידי. הדרך להתמיד בכל דיאטה בה בחרת, באופן טבעי ובלי סבל, היא לרתום את כוחו של המוח וליצור שינוי מכוון של הרגלי חשיבה ואמונות מגבילות בתת המודע.
האזנה קבועה למדיטציות להורדה במשקל, תעזור לכם לשנות את הרגלי החשיבה, את דפוסי האכילה ואת היחסים שאתם מקיימים עם אוכל ועם פעילות גופנית.
היא תעורר בכם את המוטיבציה ואת האמונה בעצמכם, כך שתרצו לאכול בריא ולהתעמל והתהליך יהיה קל וטבעי לכם. בנוסף גם תצליחו לשמור על ההישגים שכבר השגתם ולא להעלות את המשקל העודף בחזרה.
אז גם אם ניסיתם הרבה סוגי דיאטות בעבר, עכשיו הזמן ל"טיפול שורש": לעקור אמונות ישנות ולהטמיע חדשות.
טכנולוגיות השמע החדישות בסדרה, מתחברות הישר למאגר האנרגיה היצירתית שטמון עמוק בתת המודע שלנו. למצב בו המוח נמצא בקליטה מוגברת, ותדרים שונים, מילים, וביטויים, מעגנים הלך רוח חדש ורזה שמחסל את "החבלה העצמית", ומעיר את הגרסה החיונית והבריאה שאנו רוצים לראות.

האזינו לחלק הראשון בדמיון מודרך לנשים:

האזינו לחלק הראשון מדמיון מודרך לגברים:

סוגי מדיטציות להורדה במשקל:

תוכלו לרכוש את החבילה המלאה להורדה במשקל בחנות הספרייה במבצע. לחלופין תוכלו לבחור מדיטציה אחת מתוך השלוש ולתרגל אותה יחד עם ההחלטה או הדיאטה בה בחרתם. החבילה להורדה במשקל כוללת:

  1. דמיון מודרך לבוקר או ליום 35 דקות מורכב משני חלקים: החלק הראשון מטפל בהיבט הפיזי בעזרת ויזואליזציה או הדמיית הלהבה האדומה, והחלק השני של המדיטציה מטפל בהיבטים הרגשיים והמנטליים הקשורים להשמנה, כולל הדמיית מראה.
  2. מדיטציה היפנו-תרפית להרזיה בזמן השינה להאזנה בלילה תוך הירדמות ושינה (70 דקות).
  3. חבילת מסרים סאבלימינלים כולל גרסאות גם תדרים לאימון גלי מוח. 7 רצועות שמע להורדה. הנושאים במדיטציה: הצהרות לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי, להקניית תחושת ביטחון בתוך הגוף בכל משקל. סיוע להתמודדות עם הפחד משינוי. הצהרות להקניית ביטחון עצמי ושליטה עצמית, חיזוק המטבוליזם והפעילות בתוך הגוף, נטרול התמכרויות, התגברות על ביישנות/פחד חברתי/ופחד מהתבלטות, ושחרור אנרגיה כבדה ומטען רגשי מול אחרים (הורים, ילדים והסביבה).

חבילת מדיטציות לדיאטה והרזיה

הדרך הקלה והעצלה להורדה במשקל בעזרת תיכנות המוח! האזנה קבועה, תסייע לך לשמור על כל דיאטה בה בחרת, ותחזק את התוצאות בשטח.

סדרת המדיטציות כוללת טכניקות שמע חדישות שעוקפות את המוח המודע, משפיעות ישירות על תת המודע ומביאות את המוח למצב קליטה מוגברת. לדוגמה דמיון מודרך עוצמתי לתרגול יומיומי. מדיטציה היפנותרפית ללילה להאזנה בזמן השינה וסדרת מסרים סמויים לשינוי הדימוי העצמי והדימוי הפיזי.  מיועד להקנות תחושת ביטחון בתוך הגוף בכל משקל ולסייע להתמודדות עם הפחד משינוי.  האזנה קבועה, תיצור הלך רוח חדש ורזה שיחסל את ההתמכרות ואת החבלה העצמית, ויעיר את הגרסה החיונית והבריאה שלך, כך שהורדה במשקל – אף פעם לא הייתה קלה יותר!

דיאטה והרזיה