בימים אלו, אנו שומעים הרבה על האנרגיה החדשהתיקון די-אן-איי
שיורדת לכדור הארץ, ועל כך שה- דנ"א (DNA) שלנו עובר שינויים ו"שידרוגים" ברמה אבולוציונית שמטרתה להביא אותנו לשלב הבא בהתפתחות שלנו כמין על פני כדור הארץ.
שלב של קפיצה גנטית שמלווה בהתרחבות התודעה ואולי גם פתח למימדים שמתקיימים מעבר למימד השלישי בו אנו חיים כיום, כמו המימד הרביעי והחמישי.

הדי.אן.אי או בקיצור דנ"א, הוא בעצם ספר ההפעלה הגנטי של הגוף שלנו. הוא מחזיק בתוכו את התוכנית או הקוד הגנטי של כול אחד מאיתנו, שעל פיו מחליט הגוף איזה חלבון לייצר וקובע כיצד הגוף יבנה. הדנ"א שלנו יכול להיפגע ולהנזק מסיבות שונות. החל מחשיפה גבוהה לשמש ועד פגיעה מגורמים כימים. כשהדנ"א שלנו משכפל את עצמו, יכולים לחול שיבושים שיצרו חלבונים פגומים שיכולים לחבל בפעילות התקינה של התא וליצור מחלות בגוף. על פי רוב, הגוף שלנו יודע איך לתקן את הדנ"א שלו אך המערכת הזו לא תמיד יעילה במאה אחוזים.

על פי דר' לאונרד הורוביץ – מדען מוכר שחוקר את נושא התדרים, התאים שלנו משתמשים בדנ"א כמו אנטנה ברדיו, כדי לקלוט ויברציות ולחבר את הגוף למקצבים שונים בסביבתנו. הורוביץ השתמש במחקר שדי.אן.אייל לי לורנזן Lee Lorenzen שהשתמש בתדר 528 הרץ כדי ליצור מבני מים בצורת משושה באשכולות שמסוגלים לזרום לתוך ממברנת התאים בדנ"א ולנקות זיהומים. מחקרים נוספים בתחום נערכו גם על ידי דר' קנדיסה פרט, דר' ריצ'ארד סיקלי Richard J. Saykally וגנטיקאים נוספים מאוניברסיטת בארקלי בקליפורניה, וב- 1998 נערך ניסוי על ידי דר גלן ריין Dr. Glen Rein מהמכון לביולוגיה הקוונטית בניו יורק, שבחן השפעה של סוגי מוזיקה שונים על מבחנות של דנ"א, והוכיח כי לתדר 528 הרץ יש השפעה מרפאה על דנ"א תקול (בניגוד למוזיקה קלאסית, רוק או טראנס).
ידוע גם, כי התדר הזה משמש כיום במעבדות שונות בעולם כדי לתקן דנ"א על סמך מחקרים של הביוכימאי סטיב חומסקי  Steve Chemiski.

למרות שכול התחום הזה עדיין בחיתוליו וייקח עוד זמן מה עד שהנושא הזה יוכח מעל לכול ספק, אני שמחה להביא לכם כאן רצועה של מוזיקה עם תדר 528 ותדרים בינוראלים נוספים שעוצבו במיוחד כדי לעורר ולתקן את הדנ"א המשובש ולהחזיר את הגוף למצב הבריאות התקין שלו. מוזיקת הרקע היא מוזיקה מרגיעה ומדיטטיבית במיוחד עם כלי הדיג'רידו של השבטים ילידי אוסטרליה.

לתשומת לבכם: הרצועה מלווה במוזיקה בינוראלית הפועלת על שתי האוזנים לכן מומלץ להאזין לה עם אוזניות. אין להאזין לקלטת בזמן נהיגה או הפעלת ציוד חשמלי.
אין להאזין למוזיקה עם תדרים בינוראלים עם אוזניות במקרים הבאים:

1) אם אתם סובלים מאפילפסיה או סוגי התקפים דומים.
2) אם אתם סובלים מהתקפי סכיזופרניה, אפילפסיה או seizures (התקפים פסיכוטים).
3) אם יש לכם OCD או הפרעה נפשית ידועה.
4) אם אתן בהריון.
5) אם יש לכם הפרעות בקצה הלב או קוצב לב.
6) אם יש לכם רגישות גבוהה לאור.
7) אם אתם תחת השפעת תרופות או סמים.
8) 30 דקות לפני שמפעילים ציוד כבד או רכב.
9) 30 דקות לפני ביצוע פעולה שבה אתם יכולים לסכן עצמכם או אחרים.
10) מתחת לגיל 18.

איך כדאי להאזין?

קחו לכם 15 דקות של שקט, קחו כמה נשימות עמוקות ותרגיעו את הגוף. דמינו קרן אור לבנה שמגיעה מלמעלה, ממרכז הגלקסיה וחודרת לגופכם דרך הקודקוד. ובנשימה הבאה, אתם יכולים לבקש מהקרן של המקור לחבר עכשיו מחדש את 12 הסלילים של הדי אן איי שלכם. תרגישו איך כול חוטי הדי אן איי מתחברים כעת בחזרה בכול תא ותא בגופכם. מעלים את התדר שלכם ומתקנים את כול מה שדורש תיקון או ריפוי  בגוף. המשיכו לדמיין עד סוף התרגיל.
תוכלו גם לרכוש שתי רצועות של 30 דקות בחנות המדיטציות: אימון גלי מוח לתיקון וחידוש DNA