ביטחון עצמי, הוא הבסיס לחיים טובים מלאים ומוגשמים.


כאשר יש לנו ביטחון בעצמינו, מסרים לביטחון עצמי
אנו מצליחים להתמודד טוב יותר,
הן עם מה שהחיים מזמנים לנו, והן עם יוזמות שאנו צריכים או רוצים להוציא לפועל. בין אם מדובר בהקמת עסק חדש, הצלחה בלימודים או במציאת הזוגיות שמתאימה לנו – הביטחון העצמי שלנו, הוא זה שמכתיב ברוב המקרים את ההתנהלות והמעשים שלנו בפועל, ובמידה רבה את הצלחתם.

ההצהרות להן תאזינו כעת, נבדקו במקומות רבים בעולם והותאמו לנשים ולגברים. מטרתן העיקרית היא "לשטוף" את המוח שלכם במסרים מעצימים שילמדו אותו עם הזמן, לשנות את תבניות המחשבה הקבועות שיש לו בתחום זה, ולאמץ ביטחון עצמי כצורת החשיבה המובילה שלכם.

הרצועות הבאות מהוות חלק מהדיסק המלא: מודעות עצמית באתר מדיטציות, שם תוכלו למצוא אותן מוקלטות בטכניקה של סאבלימינלים או מסרים תת הכרתיים, כדי לקבל את האפקט המקסימלי לצורך תכנות המוח שלכם מחדש, ולאמץ תפיסות ואמונות חדשות וחיוביות בתחום זה. ההצהרות מלוות במוזיקת רקע נעימה, מחולקות לפי נושאים וניתן להורידן כקבציי MP3 למחשב, לנגן או לטלפון החכם.

לרכישת החבילה באתר (5 רצועות שבע – לנשים או לגברים בנפרד): חיזוק ושיפור הביטחון העצמי

האזינו להצהרות לחיזוק הביטחון לגברים:

האזינו להצהרות לחיזוק הביטחון לנשים:

מה התועלת בהאזנה להצהרות חיוביות?

ההצהרות החיוביות באות להחליף את ה"דיבור הפנימי" הקבוע שיש לרבים מאיתנו לגבי עצמנו. הדיבור הזה, אחראי לכול למה שיש בחיינו, ופעמים רבות הוא עובד לרעתינו גם אם איננו מודעים לו כלל. מטרתן של ההצהרות, היא לעזור לנו להיפטר מאמונות השלילייות לגבי עצמנו, ש"תוקעות" אותנו במקום ומונעות מאיתנו להאמין, להעריך ולאהוב את עצמנו, ובנוסף – להטמיע תבניות מחשבה ורגש חדשות שיעבדו לטובתינו בתחום הזה.

למה מומלץ להשתמש בקלטות הסאבלימינליות?

למרות שגם האזנה להצהרות החיוביות כפי שהן מוקלטות כאן, תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות. הסיבה העיקרית לכך היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "אני מלא ביטחון בעצמי וביכולות שלי", או "אני סומך על עצמי ואוהב את עצמי" כשקר, משום שהמציאות הוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ולהגיע ישירות לתת המודע- וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.
לרכישת החבילה בחנות (5 רצועות לנשים או לגברים בנפרד)  : שיפור הביטחון העצמי

פורסם לראשונה ב- 12.2.2013

חבילת מודעות עצמית - מדיטציות סאבלימינליות לרכישה בחנות

מרגישים שאין לכם מספיק ביטחון? שאתם לא מספיק אוהבים או מעריכים את עצמכם? חיים בתחושת פספוס? חשים שדיבור פנימי שלילי השתלט על חייכם? זה אומר שאין לכם מספיק מודעות עצמית.

מרבית האנשים כיום חיים את חייהם בצורה אוטומטית מבלי לחשוב שיש להם אלטרנטיבה, אבל אם הגעת עד לכאן יש לך מזל, כי כנראה שאינך אחד מהם…
מסרים סאבלימינלים (תת הכרתיים) ישנו את המודעות ואת החשיבה שלך מבפנים – דרך התת המודע, תוך התמקדות בארבעה נושאים מרכזים בחשיבותם:
ביטחון עצמי, הערכה עצמית, אהבה עצמית וחשיבה חיובית.

חבילה לחיזוק המודעות העצמית

חיזוק המודעות העצמית לנשים

חבילת מודעות עצמית לנשים

מודעות עצמית גבוהה לנשים

חיזוק המודעות העצמית לגברים

חבילת מודעות עצמית לגברים

מודעות עצמית מנצחת לגברים