רצועות שמע להאזנה, למגנוט שפע – לנשים ולגברים

כסף או שפע הם אנרגיה, וכמו כל דבר בחיים, משיכת שפע הצהרות סאבלימינליותהם קשורים להלך הרוח של מי שמבקש למשוך אותם לחייו;
מאחר והם קשורים גם ליצר ההישרדות שלנו, רובינו חווים קשיים ואתגרים לא פשוטים כשזה מגיע לתחום הכלכלי. ההיסטוריה כבר הוכיחה כי אנשים שהצליחו להגיע להישגים כלכליים משמעותיים, הם אנשים שהתגברו על "תודעת המחסור" ופיתחו "תודעת שפע" – כלומר התחילו לחשוב כמו עשירים. אך מדוע בעצם רובינו המכריע חווה תודעת מחסור, ואיך התודעה הזו, יכולה לגרום לנו "להדוף" כל הזדמנות למשוך שפע לחיינו?

כשגדלנו, ההורים והסביבה שלנו שרצו בטובתנו, ביקשו להגן עלינו בכך שלימדו אותנו שהעולם מלא סכנות, ושמוטב שנשמר לנפשינו; הם רצו שנבין את משחקי הכוחות בעולם, שלא נפתח ציפיות שיכאיבו לנו, שלא נהיה פריירים ובעיקר- ש"נהיה מציאותיים". סביר להניח, שרבים מאיתנו גדלו על משפטים כמו "כסף לא גדל על העצים", "בשביל כסף צריך לעבוד קשה", או פשוט "אין מספיק לכולם". כל ההתניות השליליות הללו, יכולות להותיר רשמים חזקים על נפשו של כול ילד, והן אלו שתכתבנה (כמעט בוודאות) את רמת העושר שהוא יאפשר לעצמו להשיג בחיים.

בנוסף, אנשים רבים חונכו להאמין כי להיות עשיר זה להיות רע, וכדי להיות עשיר אתה צריך להיות חמדן או לדרוס אחרים. אמונות כמו "העשירים תמיד מתעשרים על חשבוננו" או "אי אפשר להתעשר בלי לשקר" או אפילו "אני שונא אנשים עשירים" הן סממנים של תודעת מחסור, שיכולים להרחיק כמעט לחלוטין את הלך הרוח הנדרש כדי להשיג הצלחה כלכלית ולחיות חיים של שפע ועושר.

להאשים את הסביבה, ההורים או השכונה בה גדלנו, זו כמובן טעות שתרחיק אותנו עוד יותר מהמקום אליו אנו חותרים. אם אנו רוצים באמת ובתמים להיות עשירים, עלינו ללמוד קודם כול, לוותר על הפניית אצבעות מאשימות כלפי הסביבה, ולהחזיר את האחריות ואת הכוח שלנו חזרה פנימה אל עצמנו. סביר להניח שהאנשים שגידלו אותנו על הרעיונות הללו,  גדלו גם הם עם אותו הסוג של חשיבה או גרוע מכך, ואין דבר מיותר יותר, מאשר לבזבז אנרגיה בהאשמות (כולל האשמות עצמיות כמובן). מה שחשוב כעת הוא, שיש בידינו את האפשרות לשנות את האמונות השליליות והרעיונות הישנים, ולאפשר לאנרגיה של שפע ולכסף לזרום בחופשיות לתוך חיינו – בלי להתחשב בסוג החשיבה שהרחיקה אותו בעבר!

כאן תוכלו להאזין לסדרה של הצהרות חיוביות עוצמתיות, מוקלטות על גבי מוזיקה נעימה, שהן חלק  מתוך התוכנית למשיכת שפע בחנות המדיטציות. ההצהרות החיוביות הן חלק מחבילה המכילה רצועות שמע סמויות (סאבלימינליות) ששומעים בזמן השינה, שדרכן תוכלו לתכנת את המוח כדי לקבל את אפקט מקסימלי.  ההצהרות מחולקות לפי נושאים. הקבצים הם קבצי שמע להורדה בפורמט MP3 והאזנה בסלולרי בנגן או על גבי המחשב.

הצהרות מוקלטות לנשים:

האזינו להצהרות הגלויות למגנוט כסף לנשים

האזינו להצהרות הגלויות לחשוב כמו מיליונרית

האזינו להצהרות הגלויות לשינוי דפוסי חשיבה על כסף

הצהרות מוקלטות לגברים:

האזינו להצהרות הגלויות למגנוט כסף לגברים

האזינו להצהרות הגלויות לחשוב כמו לחשוב כמו מיליונר

האזינו להצהרות הגלויות לשינוי דפוסי חשיבה על כסף לגברים

אז מהו הסוד של האנשים העשירים?
ואולי חשוב מכך, איך אפשר לשמר את מה שהשגנו עד כה כדי לשמור על רווחה כלכלית?

מומחים אומרים לנו שהכול מתחיל בהלך הרוח או ב"סטייט אוף מינד" שלנו.  אנשים עשירים, לרוב יישארו עשירים, פשוט בגלל הדרך בה הם חושבים, ולא פחות חשוב – מרגישים בנוגע  לכסף או או עושר.  הם מחזיקים ב"תודעת שפע", ונוהגים לחשוב במונחים של שגשוג והזדמנויות, ולא של חוסר, מגבלה או תחרות, כמו רוב האנשים.
אנשים אלה, עלולים לאבד את כל כספם בהשקעה אחת מסוכנת, אך לא יחלוף זמן רב עד שהם יחזירו לעצמם את מה שהפסידו ואף מעבר לכך, פשוט כי מבחינתם – הם עדיין תודעת שפעעשירים בהוויתם בלי קשר למצב חשבון הבנק שלהם. הם הצליחו לפתח הלך רוח של אמונה בכך שהכסף ישאר בחייהם וחשוב מכך, שבלי קשר למה שיקרה, הם תמיד יכולים לייצר אותו שוב!
שימו לב- כי זה חשוב מאוד: אנשים בעלי תודעת עושר, לא זקוקים לצבור עושר כי הם יודעים לסמוך על עצמם ועל היקום שהכסף יגיע אליהם כאשר יצטרכו. ברגע שהם ויתרו על החרדה סביב הנושא, כול הלך הרוח שלהם לגבי כסף הרבה יותר רגוע, גם אם כסף אינו בנמצא כרגע.
הם יכולים להרשות לעצמם "לשחק" או לקחת סיכונים עם כסף כי אין להם חשש הישרדותי כפי שיש לרובינו. אנשים בעלי "תודעת שפע" הם אנשים שהצליחו לנתק את הכסף מתחושת ההישרדות, ולכן יכולים להינות ו"לבזבז" בקלות רבה יותר משאר האנשים.
מהעבר השני של המתרס, אנו קוראים על הרבה זוכי לוטו, שאיבדו את כול כספם תוך שנים מועטות וחזרו למצבם הקודם, פשוט כי הם עדיין חשו מחסור בהוויה שלהם, בלי קשר לכמה כסף היה ברשותם בפועל.
זה מדגיש לנו את ההבדל המהותי בין תודעת חוסר לתודעת שפע – כאמור, הכול בראש.

איך לשנות את האמונות המזיקות שמשאירות אותנו במקום ולהתחיל לחיות את החיים שעליהם חלמנו?

התשובה היא כמובן- ליצור בתוכינו "תודעת שפע", שתחליף את התודעה שהרחיקה מאיתנו את חלום העושר. וכדי שזה יקרה עלינו להתחיל קודם כול לשנות את התפיסה מבפנים. אם אנחנו רוצים להיות יותר אטרקטיביים לכסף, עלינו לתקן את מערכת היחסים שלנו עם האנרגיה הזו. להינות להוציא כסף, להעריך אותו, לשתף אותו, לאהוב אותו (!) לחשוב עליו כעל משרת נאמן ולא כעל סוג של רודן אכזרי. עלינו להבין שאין גבולות לשפע ממנו אנו יכולים ליהנות בחיינו, וגם לפרגן לאחרים על עושרם, תוך ידיעה שגם לנו מגיע להיות עשירים. כאשר אנו לומדים להרגיש טוב עם כסף, ולהעריך אנשים עם כסף, אנחנו פותחים את עצמנו ואת תת המודע שלנו לאפשרויות חדשות ולהזדמנויות בסביבה, (כי הרי הן קיימות בכול סביבה שיש) ויכולים לאפשר לעושר ולשגשוג אמיתי לזרום לתוך חיינו.

איך מפתחים תודעת עושר?

רבים יאמרו שכול זה מובן להם, אבל איך לעזאזל אפשר לשנות אמונות והתניות שהושרשו בנו כול החיים? איך אפשר לשנות תחושה חזקה כמו מחסור כאשר המציאות לכאורה מאשרת את קיומו? הרי המודעות לכך כשלעצמה – אין בידה לשנות את המציאות הזו. כמה שלא נספר לעצמינו שהעושר הוא בראש והכול תלוי בנו – עד כמה באמת אנו מסוגלים לשנות הרגלי חשיבה שהושרשו בנו כול החיים, ורבים מהם יושבים בתת המודע ואיננו יודעים מה הם? מסתבר שכן. ודיוק לשם כך נוצרה הטכנולוגיה של המסרים הסאבלימינלים (תת הכרתיים).

כבר אמרנו שכדי לפתח תודעת עושר, עלינו לחוש עשירים כבר עתה. לחוש שמגיע לנו, לחוש שאנו מוכשרים ואנו מסוגלים להשיג ולשמר עושר. לחוש שאין באמת מחסור ואין תחרות מול אחרים, ושהכול מתחיל ונגמר בתוכנו. אבל תחילה, עלינו לשכנע את המוח המודע ואת תת המודע שלנו – שאלו הם פני הדברים.
המוח המודעהוא הפלטפורמה דרכה אנו יוצרים את מציאות חיינו, אך יש לו מגבלות שיכולות לעצור בעדינו להשיג את מבוקשינו. כדי שנוכל לחוש עשירים כבר עתה, ולמשוך מציאות זו לחיינו, עלינו להתגבר תחילה על ההתנגדויות שמעלה המוח המודע, לניסיונות שלנו לשינוי אמונות. גם אם נצהיר כול היום "אני עשיר" או "מגיע לי להיות עשיר", המוח המודע יבחן את המציאות ויכיר בכך שהיא שונה ממה שהצהרנו ויאותת לנו שוב ושוב- "זה שקר". המטרה שלנו היא לעקוף את המוח המודע – או אם תרצו "להערים" עליו, כדי שנוכל לפתח אמונה שתשנה את הדרך בה אנו מרגישים או את התודעה שלנו.
הצהרות חיוביות הם כמו התקנה של תוכנת מחשב בתוך המוח. הן נועדו להחליף את הדיבור הקבוע שיש לנו בנושא, "לנטרל", אמונות שתוקעות אותנו, ולהטמיע במקומן אמונות מעצימות שמקדמות אותנו לעבר המקום בו אנו רוצים להיות.
כדי שנוכל "להערים" על המוח המודע שזו המציאות שלנו כבר כעת, ולהמנע מההתנגדויות שהוא מעלה, אנו מטמיעים את ההצהרות ישירות בתת המודע, בעזרת טכניקה סאבלימינלית הכוללת מסרים מוחלשים (שרק תת המודע יכול לקלוט). מדובר בהצהרות מדוייקות שמטרתן כאמור לטפל בדיוק בחסמים שלנו – וכמובן חזרתיות, חזרתיות, וחזרתיות.

הרצועות הבאות מהוות חלק מהדיסק המלא של התכנית למשיכת שפע בחנות המדיטציות, שם תוכלו למצוא אותן מוקלטות בטכניקה של מסרים סאבלימינלים.
הטכניקה הזו, תתן לכם את האפקט המקסימלי לצורך תכנות המוח שלכם מחדש, כדי שתוכלו לאמץ תפיסות ואמונות חדשות וחיוביות בתחום הכלכלי. כל ההצהרות מלוות במוזיקת רקע נעימה, מחולקות לפי נושאים וניתן להורידן כקבצים בפורמט MP3 למחשב, לנגן או לטלפון החכם.

מה התועלת בהאזנה להצהרות חיוביות?

ההצהרות החיוביות באות להחליף את ה"דיבור הפנימי" הקבוע שיש לרבים מאיתנו בתחום השפע הכלכלי. דיבור שאומר ש"כסף לא גדל על העצים" ובשביל כסף צריך לעבוד קשה" ושבגדול "אין סיכוי שאהיה עשיר". הדיבור הזה, אחראי לכול למה שיש בחיינו, ופעמים רבות הוא עובד לרעתינו גם אם איננו מודעים לו כלל. מטרתן של ההצהרות, היא לעזור לנו להיפטר מאמונות בתחום הכלכלי ש"תוקעות" אותנו במקום ומונעות מאיתנו להכניס סכומים גדולים יותר של כסף או ליזום עסקים רווחים, ובנוסף – להטמיע תבניות מחשבה ורגש חדשות שיעבדו לטובתינו בתחום הזה.

למה מומלץ להשתמש בקלטות הסאבלימינליות?

למרות שגם האזנה להצהרות החיוביות כפי שהן מוקלטות כאן, תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות. הסיבה העיקרית לכך היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "אני עשיר כבר עכשיו", או "כסף זורם אלי בקלות ובחופשיות" כשקר, משום שהמציאות הוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ולהגיע ישירות לתת המודע – וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.

חנות המדיטציות

התכנית למשיכת שפע - המדיטציות לרכישה בחנות.

המוח שלך הוא מגנט לכסף. כל שנדרש, הוא רק לכוון אותו למקום הנכון. סדרת הקלטות למשיכת שפע, נועדה ליצר את הפוקוס הזה כמו קרן לייזר, כשהיא עוקפת את המוח המודע, ופונה ישירות אל תת המודע שלך. תירגול יומי, ישנה מהיסוד את דפוסי החשיבה שלך לגבי כסף ושפע, כדי לאפשר להם להתחיל לזרום בשפע לחייך.
תת המודע שלנו, הוא המקום שבו ניתן לשנות תבניות חשיבה ואמונות על כסף, שפע מחסור, ערך עצמי ועוד. התכנית למשיכת שפע כוללת סדרת מסרים חיובים שמוקלטים כמסרים סאבלימינלים (מוחלשים), כשחלק מהקלטות משולבות גם בתדרים לאימון גלי מוח. ברגע שהגישה הפנימית שלכם תשתנה, זה ישנה את האופן שבו אתם חושבים, מרגישים ופועלים, וחייכם ישתנו לטובה.