פעמים רבות לאורך החיים, אנו מוצאים את עצמנו תשובה לכל שאלה
בצומת חשובה, שבה אנו נדרשים לקחת החלטה שתשפיע על שארית חיינו. שאלות כמו "האם להיכנס או להישאר בקשר מסוים" ?
"האם לבחור במסלול קריירה כזה או אחר?". "האם לקנות דירה?" או "באיזה לימודים לבחור"? ועוד שאלות מהותיות שמטרידות אותנו, ואיננו יכולים להתקדם בחיים, עד שהן לא תקבלנה מענה.

בחלק מהמקרים, חוסר ההחלטה גורם לכך שאנו פשוט משאירים את המצב כפי שהוא, כי לא להחליט, היא  אפשרות פחות כואבת, מאשר לעשות שינוי, או להתמודד עם מה שהחלטנו. אם תבחנו את חייכם לאחור, תוכלו להווכח בקלות, שהבחירות שעשיתם חשובות לא רק בגלל מה שבחרתם, אלא גם בגלל מה שלא בחרתם. הדרך שבה לא צעדתם או במילים אחרות – הפוטנציאל שלא מומש.

החלטות קשות, הן חלק מהחיים שלנו, ואין אדם שלא נאלץ להתמודד איתן בצורה זו או אחרת. שכשיש לנו שאלה מנקרת, ששאנו מתחבטים בה רבות, היא שואבת מאיתנו זמן, משאבים ואנרגיה, וגם את הפוקוס שלנו, שחיוני לצורך יצירת המציאות העתידית. המוח מריץ תסריטים אפשריים ובונה שטף מחשבות, שקשה לעצור כדי לקבל בהירות וחידוד.
וככל שהאנרגיה של השאלה הולכת וגדלה, כך אנו הולכים ומתרחקים מהפתרון או התשובה, כי התדר של התשובה, לעולם אינו אותו התדר של השאלה…

אם אנו רוצים להניע את חיינו קדימה בדרך הנכונה והמתאימה ביותר עבורינו, חשוב שנדע להתחבר לכוחות הפנימיים שלנו, ודרכם לכוחות היקום, כדי למצוא את התשובות שמתאימות לנו ביותר.

המדיטציה למציאת תשובה לשאלה, מיועדת למצבים האלו בהם אנו רוצים להשקיט את הרעש של שטף המחשבות, ולהיכנס פנימה כדי לתקשר את התשובה המדוייקת עבורינו. במדיטציה הזו נעלה לרקיע וניפגש עם המדריכים הגבוהים שלנו. נקבל את ההדרכה וההגנה שלהם, ונשלח את השאלות שלנו לשכל הארצי, השכל הגבוה והשכל האוניברסאלי, כדי לקבל תשובות ברורות ומדוייקות.
אנא הכינו דף ועט לצידכם, לפני תחילת התרגול.

מדיטציית חיבור לקבלת תשובה לשאלה

ולפני שתבצעו את המדיטציה, חשוב מאוד להבין כמה דברים:

לכל שאלה יש תשובה. זהו חוק הסיבה והתוצאה. כמו היינג ויאנג, התשובה היא החלק המשלים של השאלה, והיא תמיד קיימת כבר עכשיו, אלא שלא תמיד יש לנו גישה אליה. מורים רוחניים יגידו, שכפי שיצרנו את השאלות מראש, עוד לפני שהגענו לכדור הארץ, כך יצרנו גם את התשובות לשאלות אלו, אך עלינו ללמוד כיצד להתחבר אליהן.

בספרו "ריפוי והחלמה" (Healing and Recovery), כותב דויד ר. הוקינס: "בעיות ניתנות לפתרון, לא ברמה בה הן נוצרו אלא רמה אחת מעליה. פתרון בעיות הוא אפשרי, אם נעלה ונסתכל עליהן מנקודת מבט גבוהה יותר. מנקודת המבט הגבוהה, הבעיות תיפתרנה בצורה אוטומטית, או שנראה שהן לא היו בעיות כלל".

1.    תשאלו את השאלות הנכונות:
שאלות הן הדרך בה אנו מקדמים את חיינו, ויש חשיבות גדולה מאוד לאילו שאלות אנו שואלים. שאלות כמו "למה זה תמיד קורה לי?" או "איך הגעתי למצב הזה?" או "למה אני לא מצליח ליצור שינוי?" – הן שאלות סגורות שהתשובה עליהן לא ממש חשובה, כי היא לא מקדמת אותנו לשום מקום.
כשאתם מנסחים שאלה ליקום, היא צריכה להיות שאלה פרודוקטיבית למשל:  "מה הדרך הטובה ביותר לצאת מהמצב הזה?", "מה הצעד הבא שעלי לעשות כדי להרוויח יותר?" או "איזה מתוך כמה פתרונות אפשריים הוא הטוב ביותר?".
חשוב שתנסחו את השאלות שלכם, רק בצורה שבה התשובה יכולה להועיל או לקדם אתכם.

2.    תשאלו את הגורם הנכון:
כשיש לנו דילמה או שאלה שמטרידה אותנו, המקום הראשון אליו אנו הולכים כדי לקבל תשובות הוא המינד או השכל המודע. המוח המודע שלנו טוב באיסוף נתונים ובחינה שלהם. הוא יכול לסייע לנו  ללמוד ולחקור את הדילמה שלנו, לאסוף נתונים ואף להעלות מספר פתרונות אפשריים. אך לרוב זה לא מספיק… המוח המודע שלנו חכם ומלא ידע, אך הוא מוגבל מטבעו, ופעמים רבות הוא יכניס אותנו ללופ מחשבתי שיוביל למבוי סתום.
הסיבה שהוא אינו מסוגל להביא לנו את התשובות שאנו מחפשים, היא  פשוט כי הוא איאיך למצוא תשובה לשאלהנו הגורם המוסמך לענות על שאלות מסוימות…
למעשה, למוח המודע שלנו יש נטייה "להתקע" בתוך מחשבות שקשורות לאנרגיה של השאלה שהיא שונה מהאנרגיה של התשובה.
אם נתקעתם ואינכם מצליחים לקבל תשובות לנושא שמטריד אתכם כבר זמן מה, כדאי שתדעו שהאינטואיציה, ה"אני הגבוה", או התודעה הקולקטיבית – מחזיקות בכל התשובות לכל שאלה שהייתה לכם אי פעם, ולכל שאלה שאתם שואלים – יש כבר תשובה מן המוכן. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לאנרגיה של התשובה, כדי שתוכלו לקבל אותה.

3.    חפשו את התשובות בסביבה שלכם:
ברגע שפיניתם אל תת המודע או האני הגבוה וביקשתם תשובה לשאלה, התשובה יכולה להופיע בחייכם בצורות רבות. כולנו מכירים את המצבים בהם אנו מרוכזים בפרוייקט מסויים למשל מעבר דירה, רכישה של רכב חדש או הריון, ולפתע, כל הסביבה שלנו בהריון, כל הכתבות בעיתון הן על  מעבר דירה, וכל רכב שני שאנו רואים על הכביש או במדיה, הוא הרכב שהחלטנו לרכוש…
האם הסביבה שלנו השתנתה לפתע? כניראה שלא. מה שהשתנה הוא המיקוד שלנו.
פסיכולוגים ומדענים קוראים לתופעה הזו "תשומת לב סלקטיבית" ולמנגנון שמפעיל אותה במוח  RAS, המערכת הרטיקולרית  או  Reticular Activating System.
מתוך 10 עד 40 ביליון פירטי אינפורמציה שתת המודע שלנו קולט מהסביבה בשניה אחת, רק 7 עד 15 ביטים של אינפורמציה מגיעים למוח המודע שלנו בהתאם למה שאנו ממוקדים בו.
המערכת הזו משמשת כמסננת או למעשה כ"שוער" שמחליט אלו פריטים יעלו למודעות שלנו. כל אותם נתונים, היו בסביבתינו גם קודם לכן, אך כעת כשאנו ממוקדים בנושא מסויים, ה"שוער" מודע לכך, ויעלה למודעות את מה שמעניין אותנו.  לכן, עלינו להיות עירניים כפליים ולחפש את התשובה שביקשנו בסביבה שלנו. זה יכול לבוא בצורת תמונה, תחושה, שיחה עם חבר, הרגשה שאתם צריכים לעשות משהו או להיות במקום מסויים או לקרוא ספר מסויים, או אפילו בתוך חלום.
אל תתעלמו מהתחושות האלו! הן אינן מגיעות מהמוח החושב אלא ממקום עמוק יותר והן עולות כדי לספק לכם את התשובות שאתם מחפשים. לכו עם התחושות גם אם זה נראה לכם טפשי או לא קשור כלל,  ותפעלו על פי האינטואיציה שלכם, והתשובות לא תאחרנה להגיע.

4. תכתבו את כל מה שעולה לכם בראש לפני ולאחר ביצוע המדיטציה:
זה חשוב מאוד כי פעמים רבות תת המודע מתעתע בנו. הוא רוצה להביא את התשובה, אך אין לו מילים מדוייקות. הוא יפנה את תשומת לבכם לדברים בסביבה שהוא מקשר לתשובה שאתם מחפשים, אך התשובה לא תמיד תעלה בבהירות. אם תכתבו את מה שעלה בתרגול, גם אם זה מוזר או לא מתחבר לכם, תוכלו להבחין שאחרי זמן מה, עוד משהו יחזק את התשובה הזו, ויבהיר לכם מה עליכם לעשות.

5. תפעלו בהשראה ובמהירות:
כל מה שמגיע אליכם כשאתם מרוכזים בשאלה, יכול להיות השראה לתשובה שאתם מחפשים. זו יכולה להיות תמונה שראיתם, מאמר בו נתקלתם, מילה שחבר אמר או חוויה שחוויתם בזמן החלום. תהיו פתוחים להשראה ועירניים לקבל את התשובות שאתם מחפשים.
ועוד נקודה שחשוב להבין היא, שהיקום אוהב מהירות. ברגע שקיבלתם השראה, חשוב שתפעלו על פיה ללא היסוס. אם תהססו לפעול מתוך האינטואציות שלכם, יתכן שתחמיצו את הסיכוי שלכם לפעול בדרך הטובה ביותר עבורכם.

תוכלו גם לרכוש ולהוריד את המדיטציה בחנות, ב-3 גרסאות, עם תוספת אימון גלי מוח ברקע:
* המדיטציה עם תדר בינוראלי לפתיחת העין השלישית.
* המדיטציה עם תדר איזוכרוני, המעודד יצירתיות.
* המדיטציה עם תדרים איזוכרונים בתדר גלי מוח תטא, בכוונון- A=432Hz

תשובות לשאלות

לרכישת המדיטציה בתוספת של תדרים לאימון גלי מוח.

תרגול של המדיטציה בתוספת אימון גלי מוח, יעביר את המוח שלכם לפעול בגלים שקטים של מדיטציה עמוקה, במהירות וללא מאמץ, ויעזור לכם להתחבר טוב יותר להנחיה השקטה, שתוביל אתכם לתשובות שאתם מחפשים.