חוק המשיכה הוא מושג הידוע למורים וגורוים חוק המשיכה
בעולם כבר אלפי שנים, אך הוא פרץ לתודעת הציבור בשם זה לפני פחות מעשור, עם יציאת סרטה של רונדה ביירון – "הסוד" לאינטרנט  ב-2006. בפועל מדובר בחוק טבע שפועל על כל תחומי החיים, ומשמעותו היא: ביקום שעשוי כולו מאנרגיה חשמלית רוטטת, פועלים חוקים מגנטים שיוצרים משיכה בין גופים ובין תדרים דומים. החוק מתייחס לכל רמות הקיום, החל מהגרביטציה והדרך בה הכוכבים נעים במסלולם ועד הדרך בה מחשבה מושכת מחשבה דומה ורגש מושך עוד מאותו הרגש.  

מהו חוק המשיכה?

כל מה שאנחנו הוא תוצאה של מה שחשבנו. בודהה

הסרט "הסוד" שיצא לאינטרנט בשנת 2006, עשה אמנם שירות גדול בכך שהביא את חוק המשיכה למודעות של רבים מאיתנו, אך הצורה הפופוליסטית בה הוצג (כדי להגיע להמונים) הייתה שטחית למדי, והותירה חללים רבים בהבנת החוק לאשורו. הדבר הביא לכך שצופים רבים שחשו התעלות כשגילו את "חוק המשיכה", הפכו מתוסכלים מכך שלא הצליחו ליישם את החוק בחייהם וזנחו את הניסיונות, בעוד שאחרים בחרו לתייג אותו בזלזול כתורה מיסטית, אזוטרית חסרת משמעות אמיתית.

מאז יציאתו של "הסוד" לאקרנים, נכתבו על אותו "סוד" של חוק המשיכה,  מאות אלפי פירושים, הבהרות, חידודים, תוכניות עבודה, "הסודות שמאחורי הסוד" ועוד כהנה וכהנה תורות. רובן ניסו להסביר כיצד ניתן לרתום את חוק המשיכה לטובתינו כדי שנוכל ליצור לעצמנו את החיים בהם תמיד רצינו.
ואולם גם כיום, כשהציוויליזציה שלנו התפתחה מעידן ההישרדות הפיזי, אל העידן המדעי אינטלקטואלי, והיא עומדת לפתחו של עידן חדש של הגשמה רוחנית, עדיין רבים מאיתנו מתקשים להשתחרר מהפרדיגמות של העולם הישן על ברכיהן גדלנו והתחנכנו, שמקשות על הבנת החוק וישומו.

הקונספט שמציג חוק המשיכה מהווה שינוי תפיסה כה מהותי בתרבות המודרנית, עד שרבים טוענים שהחשיפה שלו לציבור תשנה לחלוטין את פני הגלובוס כבר בשנים הקרובות.
מהו חוק המשיכה
השינוי המרכזי בתפיסות שהחוק מציג, הוא שביקום שכולו מורכב משדה אנרגטי אחיד, כולנו מחוברים זה לזה פיזית ותודעתית,  ולמעשה יוצרים את המציאות שלנו מבפנים החוצה ולא להפך.המציאות האינדוידואלית שלנו, נבראית בהתאם לאנרגיה של המחשבות והרגשות שלנו, שיוצרים "תדר" מסוים המשודר החוצה לשדה האנרגטי המאוחד, ו"מושכים" כמו מגנט – אנשים מקרים ומצבים דומים לחיינו.
אפשר לתאר את החוק הזה גם כ"חוק ההשתקפות", כלומר מה שאנו יוצרים בתוכנו, משתקף לנו במציאות החיצונית של חיינו.

במילים אחרות – החיים לא "קורים לנו", אלא קורים באמצעותינו, וחוק המשיכה גורם להם להתרחב כול הזמן, באמצעות התרחבות הרצונות שלנו. במובן זה, אנחנו לא רק יוצרים את הגורל שלנו, אלא את זה של היקום כולו. היקום ממשיך לצמוח ולהתרחב בכול רגע נתון, דרך האנרגיה של המחשבות, המילים הרגשות והמעשים שלנו. וכיצורים תבוניים בעלי תודעה, היכולת שלנו להזיז אנרגיה על כדור הארץ היא גבוהה במיוחד.

התפיסה הזו למעשה, מחליפה את הרעיון שהיקום סביבנו מתנהל בדרך כאוטית ואקראית, עם התפיסה שהיקום צומח ומתרחב בעזרת חוק המשיכה. ביקום זה, התודעה שלנו הופכת אותנו ל"מכשיר לשידור וקליטה" של תדרים, דרכו אנו מושכים אלינו "עוד מאותו דבר" בו התמקדנו, בהתאם לרטט האנרגטי שאנו משדרים החוצה, דרך המילים, המעשים, המחשבות והרגשות שלנו. אך המשמעות האמיתית של החוק היא שיש לנו אחריות מוחלטת על המציאות סביבנו ועל הבריאה עצמה.

מובן שעצם הרעיון שאנו אחראים לכול מה שיש בחיינו כולל מחלות, מוות ואסונות, גורר ביקורת גורפת מצד גופים רבים. בינהם אנשי מדע ודת שטוענים שמדובר בחוק פסבדו מדעי שהוא בעצם  ספין על שיטות עתיקות כמו מדיטציה, מחשבה חיובית וכד'. אך תורת הקוונטים שהיא התיאוריה הפיזיקאלית המובילה בעולם כיום, טוענת אחרת…

איך פועל חוק המשיכה – ההסבר המדעי:

היקום האנרגטי

המדע כבר הוכיח שאנו חיים ביקום הבנוי משדה אחיד של אנרגיה רוטטת ברמות דחיסות שונות.  למעשה כול חומר פיזי כולל הגוף שלנו, מורכב מאותה אנרגיה בדיוק, שמאטה את הקצב בו היא רוטטת, עד שהיא נדחסת לרמה המאפשרת לה להתגשם כחומר גשמי – כלומר כזה שאנו יכולים לתפוס בחמשת החושים (לראות, לגעת, לשמוע להריח וכו').
זה קצת קשה לתפוס, אך מה שאנו תופסים כחומר מוצק, אינו מוצק באמת… כול מה שיש הוא אנרגיה. אם נתבונן בגוף שלנו לדוגמא, נראה שהוא מורכב מבשר עצמות ודם שעשויים מתאים, שעשויים ממולקולות, שעשויות מאטומים, שבתוכם יש גרעין של אנרגיה רוטטת שמתקיימת לחלקיק שניה ונעלמת בחלקיק הבא (כמו פעימה), והמרחק בין הגרעין לבין דופן האטום גדול כמו המרחק שבין יקומים וגלאקסיות – כלומר כול מה שיש שם בפנים הוא חלל…  חלל שמלא באנרגיה רוטטת.

אם נלך שלב אחד קדימה, נראה שגם האוויר שמקיף אותנו הוא חומר שעשוי מאותה אנרגיה. האוויר בסביבה הקרובה לגופינו (או ההילה), עשוי מאנרגיה שרמת הדחיסות שלה, גבוהה מזו של האוויר המרוחק מגופינו. אמנם קשה לנו לזהות זאת בעין בלתי מזויינת שכן זו לא מדובר באנרגיה דחוסה לרמה של חומר (כמו הגוף הפיזי עצמו), אך ניתן למדוד אותה בקלות. יש כיום מצלמות בעלות רגישות גבוהה שיודעות לצלם הילות סביב גוף פיזי. זה נקרא "צילום קיריליאני" ולמרבה הפלא, ההילות שלנו מצטלמות בצבעים שונים.

צילומי הילה

צילומי הילות

התמקדות תודעתית במחשבה שלילית או חיובית, מצטלמת כצבע הילה שונה, כלומר למחשבה ורגש יש השפעה נראית לעין על המציאות הפיזית סביבינו!
בנוסף מדענים יודעים לומר שחלקיקי אנרגיה (אטומים) מהגוף הפיזי עוזבים אותנו ומתמזגים בסביבה שלנו ולהפך בכול רגע נתון – אחרי הכול אנו בנויים מאותו חומר בדיוק.

האנרגיה בשדה המאוחד של היקום, היא אנרגיה חשמלית אלקטרומגנטית. לכול חומר, לכול גוף פיזי, ואפילו לאוויר עצמו, יש מטען חשמלי ומגנטי ברמות דחיסות שונות, אך כולם ללא יוצא דופן מורכבים מאותה אנרגיה בסיסית. אם תדמו את כדור הארץ לשדה אלקטרומגנטי גדול, הרי שקשה שלא להבחין, שבעצם כולנו מחוברים אנרגטית או חשמלית כמו מארג אחד גדול (בדומה לים שמורכב מטיפות אינדוידואליות), שבו פעולה במקום אחד משפיעה בהכרח על מקום אחר.
מדענים ואנשי רוח, קוראים למארג או לרשת הזו בשמות רבים:  השדה המאוחד, המטריצה האלוהית, האֶתֶר, המטריקס, הרשת היקומית  "The grid" או הטאו (הדרך), ויודעים לחקור חלק מההקשרים בתוכה. יש מדענים שטוענים כי קיים דמיון מפתיע בין הרשת או הגריד של השדה האנרגטי של היקום והגלקסיות בתוכו, לרשת ההקשרים שבתוך המוח האנושי.

איך עובדת האנטנה שלנו?

על פי חוקי הפיזיקה, כול תנועה של מטען חשמלי, כמו אלו שמתרחשות בגוף שלנו,  יוצרת כוחות יסוד מגנטים, במילים אחרות – מגנטיות מתרחשת כשחלקיקים טעונים חשמלית נמצאים בתנועה. חוק המשיכה על פי תורה זו, עובד כמו מגנט על התדרים שאנו מניעים או משדרים לעולם, ומושך אלינו עוד אנרגיה באותו התדר.

בגלל שאנו פועלים כמו "משדרים חשמליים" או אנטנה, יש בכוחנו למגנט או להמריץ אלינו את כול מה שאנו מתמקדים בו במחשבה או ברגש, גם אם זה דבר שאנו מתנגדים לו,  למשל זכרונות קשים, בריאות לקויה ועוד. קרל יונג אמר את המשפט הידוע: "מה שמתנגדים לו נמשך". למעשה כל מחשבה שאנו מחזיקים בה משך 17 שניות, מושכת באופן אוטומטי מחשבה דומה. זו הסיבה שכאשר אנו נכנסים ללופ של חשיבה שלילית, קשה לנו מאוד להשתחרר ממנו… באותה המידה, אם נצליח להחזיק במחשבה חיובית משך 17 שניות, גם היא תמשוך אליה מחשבה חיובית נוספת.

מחשבות, רגשות, מילים ומעשים…

אז אנו כבר יודעים שלמחשבה שמקורה במוח, יש אנרגיה שניתנת למדידה בעזרת מיכשור שבוחן את גלי המוח, אך רק לאחרונה התגלה שגם ללב יש שדה חשמלי ואלקטרומגנטי שניתן למדידה.  למעשה מדידה של אנרגיה של רגשות, הראתה כי מדובר בשדה שעוצמתו גבוהה ב- 150 אחוז מזה של המוח….זו אנרגיה חוק המשיכה -הלבשיוצאת מאזור הלב, מתפשטת למרחק של קילומטרים מגופינו ומשפיעה על מבנה האטומים ועל ה- DNA.
את ההשפעה של מילים ומעשים על המציאות איננו צריכים למדוד, אנו מודעים לה גם מבלי שיגידו לנו…
קראו עוד על כוחו של הלב האנושי.

כעת אם נניח שחוק המשיכה עובד על צורות שונות של אנרגיה, נראה שמכיוון שאנרגיה נמשכת לאנרגיה דומה, ככל שנחזור על המחשבה או הרגש, נפלוט החוצה את האות המגנטי שימשוך אנרגיה דומה. כך שאם נשדר את התדר החוצה בצורה חוזרת ונשנית, אותו דבר ימשך לחיינו.

חומר למחשבה:

חישבו על זה כך: ההתמקדות או הפוקוס שלנו, יוצרים מחשבות רגשות מילים ומעשים, וקובעים את התדר שאנו משדרים לעולם, ובכך מושכים או מרחיקים את מה שהתמקדנו בו מאיתנו.  לא מדובר כאן במיסטיקה או רוחניות אלא בתאור פיזיקלי מוכח של האינטראקציה בין התודעה שלנו לבין החומר האנרגטי ממנו מורכב היקום.

"קיים חומר שמסוגל לחשוב ושממנו עשויים כל הדברים, ואשר במצבו המקורי, מתפשט, חודר וממלא את החללים הפנימיים של היקום. מחשבה בתוך החומר הזה, מייצרת את תמונת המחשבה. אדם יכול ליצור דברים במחשבתו, ועל ידי הטבעת מחשבתו על החומר חסר הצורה, יכול לגרום להווצרותם של הדברים עליהם הוא חושב". וואלס די וולטרס 1910: תרגום: אבגני זפרונסקי.

רוצים למשוך בעל או אישה לחיים? נסו את חבילות המסרים הסאבלימנילים בחנות:

איך למשוך בעל או אישה לחייכם – מציאת זיווג מושלם

רוצה למצוא את הזיווג המושלם עבורך? כך תכנתו את המגנט הפנימי שלכם למצוא זיווג מושלם, במסגרת זוגיות בוגרת ומחייבת, למטרת נישואים והקמת משפחה. האזנה לסדרת הצהרות תת הכרתיות תעזור לכם להיפטר מחבלה ואשמה עצמית, ולחזק את האמונה שמגיע גם לכם למצוא את האדם המושלם להקים עמו בית ומשפחה.

האזינו מדי יום להצהרות עוצמתיות למציאת זיווג, שיעזרו לכם למשוך אליכם את בן/ת הזוג, הבשלים המחוייבים,  והמתאימים ביותר עבורכם, לצורך נישואים ו/או הקמת משפחה.
ברגע שתשחררו את האמונות הישנות והפגיעות בעברכם, תוכלו לאמץ אמונות חדשות בנוגע למי אתם, למה אתם ראויים, ומי בן או בת הזוג איתם תרצו להתמסד. כשתת המודע שלכם ידע במה אתם מתמקדים, תוכלו לפתח רגישות לכול אותם רמזים מהסביבה שיובילו אתכם בקלות אל הגבר או האישה של חייכם. 

רוצים להתחתן?

גרסה לנשים

למשוך בעל- לנשים

גרסה לגברים

למשוך רעיה לגברים

פורסם לראשונה: 30 ביוני 2015