רוצה שאקליט עבורך מדיטציה אישית?

רינת ידלין – יוצרת

מסרים בהתאמה אישית

מה עושים מסרים תת הכרתיים?

מסרים תת הכרתיים או סאבלימינלים, הם הצהרות או אמונות חיוביות שמושמעות ברקע שוב ושוב מבלי להישמע בפועל. בכך הן מוטמעות עמוק בתת המודע, ומשנות את דעתך מבפנים. הם יעבדו במהירות ובקלות לשנות את חייך, לשבור הרגלי חשיבה מזיקים ולשתול אמונות מעצימות במוח שלך.

איך זה עובד?

המסרים מוקלטים ומוחלשים בטכניקה שעוקפת את המוח המודע שאינו שומע אותם. הם מגיעים ישירות אל תת המודע, שדואג לחזק את השינוי שרצית! מבוסס על עיקרון שנקרא "אפקט אשליית האמת", הקובע שאם נחזור ונשמע מסר מספיק פעמים, נתחיל להאמין לו, גם אם לא האמנו עד היום.

תחומים מרכזיים לבחירה:

לחצ/י על תחום שמעניין אותך, כדי לעבור לטופס ולרשימת הצהרות לבחירה.

וכמה אשלם על ההקלטה המיוחדת עבורי?

הקלטות האישיות עכשיו במחיר מבצע של  ₪1,499 (₪1,899). המחיר כולל שיחה אישית עם רינת ידלין לאבחון התכנים הרלוונטיים.

שאלות ותשובות:

ההקלטה שהזמנת מיועדת עבורך ועבורך בלבד. היא תוקלט על ידי רינת ידלין בקולה, ותקבל/י אותה בצורת קישורים להורדת קבצי שמע בפורמט MP3 למייל שלך, תוך 10 ימי עסקים מרגע התשלום.

תקבל/י 3 קבצי שמע למייל – בפורמט MP3 להורדה:
1. ההקלטה הגלויה של 20 המסרים שבחרת.
2. הקלטה מוחלשת על רקע פס הקול שבחרת (30 דק' – לסגירה בלולאה).
3. עוד הקלטה מוחלשת עם תדר אהבה 528 נקי – שיתרום לשיפור בכול תחומי החיים. (30 דק' – לסגירה בלולאה).
4. תקבל/י גם דף PDF עם הסברים על אופן ההאזנה.

מומלץ להאזין להקלטות הסאבלימינליות ברקע, כמה שיותר, יום ולילה – משך 30 עד 90 יום.

לא. מסרים סאבלימינלים אינם אלא הצעות חיוביות בלבד המוסוות מאחורי הצלילים או המוזיקה. הם לא יכולים להזיק לך בשום אופן.

המסרים הם חיוביים בלבד ולכן אין שום בעיה שגם תת המודע של אנשים מסביבך ישמע אותם. מקסימום גם הם יפיקו תועלת…

התוצאות שונות מאדם לאדם. ככול שהאמונה שלך במה שהצהרת תתחזק, כך תראה תוצאות מהר יותר. יש אנשים שרואים שינוי משמעותי כבר בשבוע שבועיים הראשונים, ויש כאלו שייקח להם יותר זמן. רוב האנשים יראו תוצאות בפרק זמן שלא יעלה על 90 יום. מאחר ומדובר במסרים שאת/ה בחרת, התוצאות תהינה יותר מדויקות עבורך. 

מאחר והמדיטציה המותאמת אישית נבנתה במיוחד עבורך והושקעו בה שעות של עבודה – לא נוכל להציע עליה החזר. אתם מוזמנים ליצור קשר כדי לשאול שאלות בטרם תבצעו את ההזמנה.
[email protected]

מסרים סאבלימינלים הם הצהרות חיוביות שמוקלטות זו אחר זו, ומוסוות מאחורי צלילים או מוזיקה, כך שאי אפשר לשמוע אותן באוזן האנושית. למרות שאיננו שומעים את ההצהרות, תת המודע שלנו שומע קולט ומפנים אותן, וככול שנאזין יותר, הוא יפעל להפוך אותן לתבניות חשיבה חדשות.

המסרים הם הצהרות חיוביות, המשמשות כפקודות חבויות. הן מוקלטות ברקע, ומוחלשות לרמה שרק תת המודע מסוגל לשמוע אותן. בכך הן בעצם עוקפות את המוח המודע, שרגיל להעלות התנגדויות, ופונות ישירות אל תת המודע, כדי לתכנת אותו מחדש.

לא – אין צורך באזניות. גם לא בהקלטה עם התדרים, כי אלו טונים נקיים. עם זאת, יש אנשים רבים שמוצאים שקל להם יותר להאזין עם אזניות, כי הן מנטרלות את רעשי הרקע של הסביבה.

מסרים תת הכרתיים או סאבלימינלים עובדים על מסה קריטית, כך שמומלץ לשמוע אותם כמה שיותר, בכול זמן שניתן במהלך היום וגם בזמן השינה. מומלץ לסגור את רצועות השמע בלולאה (לופ) כך שתתנגנה ברקע במהלך הלילה. אין להאזין בזמן נהיגה או בכול זמן בו אתם יכולים לסכן אדם אחר – כי ההקלטות הן בעלות אופי היפנותרפי.

לא חובה להאזין לקלטת הגלויה. אך אם אתם מעוניינים, אז לא יותר מפעם בשבוע, ורק כשאתם במקום טוב עם עצמכם ואתם בטוחים ומאמינים בנכונות של המסרים. הסיבה לכך היא שהמטרה שלנו היא להימנע מהתנגדויות שבאות מהמוח המודע. בהמשך הדרך, הקלטת הגלויה תשמש אתכם כאינדיקציה שההצהרות הוטמעו היטב, כאשר בכול פעם שתאזינו לה, תוכלו להיווכח שההתנגדויות שלכן כבר לא קיימות.

התדר הידוע ביותר מתדרי סולם הסולפג'יו, ומיצג את התו Mi או באנגלית Miracles = ניסים. הטון MI מיועד להפעיל את הדמיון, הכוונה והאינטואיציה, ולפעול לכיוון המטרות הגבוהות של הנשמה. הוא נקרא גם תדר אהבה, טרנספורמציה וניסים, ונמצא בכול רטט של כול יצור וצמח על כדור הארץ. תדר 528 נחשב לתדר שמעניק אנרגיית חיים, מוח צלול, מודעות, יצירתיות ושקט פנימי. הוא חושף ומעורר את הרצון החופשי וההדרכה הפנימית האלוהית. בנוסף, זהו התדר שמחזיר את ה-DNA האנושי למצבו המקורי המושלם, ומומחים לגנטיקה משתמשים בו כבר שנים במעבדות ברחבי העולם לתיקון DNA (דנ"א). קשור לצ'אקרת הסולר או מקלעת השמש – מניפורה manipura. צבע: צהוב יסוד: אש.

ההקלטה הכוללת תדר אהבה היא בת 30 דקות, ומאחר ומדובר בתדר נקי, אין בעיה להאזין לו כמה שרוצים. מומלץ לסגור את הקובץ בלולאה (לופ) ולהאזין לו, או לנגן אותו ברקע כמה שיותר, יום ולילה… שלבו את ההאזנה להקלטה עם תדר 528, יחד עם ההאזנה להקלטה עם פס הקול שאתם בחרתם – לצורך גיוון.

ווליום סטנדרטי שנוח לאוזן. מומלץ להאזין לקלטות בווליום סטנדרטי בו אתם חשים בנוח כמו הווליום בו אתם מאזינים למוזיקה רגועה. אם אתם חשים אי נוחות בהאזנה – פשוט הורידו מעט את הווליום.

כן, ניתן להאזין לקלטות ברקע בזמן שאתם עושים כמעט כל דבר: עבודה, לימודים, משחקים, מטלות בבית, צפייה בטלוויזיה וכד'- וכמובן במהלך שנת הלילה. אך כאמור לא בזמן נהיגה.