תרגיל מדיטציה בדמיון מודרך, לניקוי אנרגטי של התדר שאנו משדרים ליקום.

מהו התדר האנרגטי שלנו? מדיטציה לניקוי אנרגטי עמוק
איך הוא יוצר את המציאות שלנו, ואיך ניתן להשפיע על התדר שאנו משדרים?
תחום התדרים הוא תחום שפרץ לאחרונה למודעות הקולקטיבית ולשיח ה"ניו-איג'י", בעיקר בגלל תגליות אחרונות של המדע, על אופיה החמקמק של המציאות הקוונטית, ועל האופי האנרגטי של כל חומר, או למעשה של כל תופעה שקיימת ביקום.
מהמילון:
תדר הוא תופעה מחזורית המציינת  את מספר המחזורים שמתבצעים בכל יחידת זמן. זהו גל שנוצר מרטט, והוא מתאר שכיחות הופעה של גל ביחידת זמן מסויימת.

מהו "השדה המאוחד"?

היום אנחנו כבר יודעים, שהיקום שלנו בנוי כולו משדה מאוחד של אנרגיה, שממנו נוצר כל מה שיש מסביבנו. האנרגיה הזו, עשויה מחלקיקים וגלים של אור וצליל. היא מרכיבה את האטומים של החומר, את הגוף הפיזי, את החלל שמקיף אותנו, ואפילו את המחשבות והרגשות שלנו, והיא מתקיימת באותה הצורה בדיוק – בכול אחד מהחלקיקים של היקום; כך שבפועל אין שום הבדל בין האטומים בגוף שלנו לאטומים בחלל שמקיף אותנו להוציא את הקצב או התדירות שבה הם רוטטים.
השדה המאוחד הוא הפלטפורמה שעליה נוצרו החיים, והוא כונה בשמות שונים לאורך ההיסטוריה למשל: האֶתֶר,  המטריקס, המארג, המטריצה האלוהית, הרשת היקומית,  "The grid" או הטאו.
זהו שדה עם מוליכות חשמלית גבוהה, ועל פי כול הסימנים גם בעל תודעה תבונית. (שיש שקוראים לה "תודעה קולקטיבית").
אחד החוקים של האנרגיה, קובע שכל אנרגיה נמצאת ברטט תמידי או בתנועה מתמדת. ואנחנו יודעים מהפיזיקה שכול תנועה מייצרת חשמל, ושמסביב לכול גוף שמייצר חשמל נבנים שדות אלקטרומגנטים.
הקצב או התדירות שבה השדות האלו רוטטים נקרא תדר.

תדר הוא למעשה גל שנוצר כשיש לנו אנרגיה שרוטטת בלי הפסקה, והוא נקבע על פי הקצב של התנועה או הרטט. ככול שהרטט או הויברציה מהירה יותר, התדר גבוה יותר ולהפך. רטט תמיד מיצר תהודה (כלומר צלילים) ולכן  מודדים יחידות תדר באמצעות סולם הרץ שמודד סאונד.
כשהחומר האנרגטי של היקום מאט את קצב מהירות הרטט שלו, ורוטט בתדר נמוך בנקודה מסויימת בתוך השדה המאוחד- האנרגיה נדחסת או מתגשמת לרמה של חומר פיזי שאפשר לראות ולגעת בו.
וכשהרטט גבוה – אין לנו אפשרות לראות או לגעת באנרגיה (לדוגמא אוויר או גז), אבל אנחנו יכולים לאשר את קיומה. במילים אחרות: הדבר היחידי שמבדיל או קובע את הגבולות של החומר בתוך השדה המאוחד, הוא מהירות הרטט או הויברציה של חלקיקי האנרגיה בתוך השדה.

מדיטציה לניקוי אנרגטי עמוק – להדליק את הניצוץ האלוהי (26 דק') ללא תדרים.

לכל תופעה ביקום יש תדר ייחודי משלה

לכול חפץ, יצור חי, אבר בגוף, מחשבה או רגש – יש רטט או תדר משלו, שמשודר החוצה לשדה או למארג האנרגטי שמקיף אותנו, וקולט מתוכו תשדורות. התדר הזה יכול להשתנות בכול מיני נסיבות, והוא משפיע על הגוף שלנו ברמה האטומית.
למעשה הגוף שלנו מתפקד כמו תחנת רדיו המשדרת וקולטת תדרים מהסביבה. והתדרים האלו הם שקובעים איך תראה המציאות שלנו.
המדע כבר הוכיח שגם למחשבות, רגשות ומילים יש תדר משלהן, ואנו כיצורים חשמליים ומגנטים, מחוללים אנרגיה ומשפיעים על שדה האנרגיה סביבנו באמצעותם. כאשר אנו חושבים, מרגישים, מדברים או פועלים – אנחנו משחררים אנרגיה (שניתנת למדידה) – והיא מתפזרת החוצה ליקום, דרך השדה המאוחד, בצורה של תדרים, כמו בשידור של גלי רדיו.
הדוגמא הבולטת ביותר לכך הן ההילות, שהן השדה האנרגטי המיידי שמקיף את הגוף האנושי, וניתן כיום לצלם כיצד התדר שלהן משנה את צבעו בהתאם למחשבה והרגש שהאדם מחזיק.

ניקוי התדר האנרגטי התדרים הללו פועלים בחוקיות מסוימת, ואחד החוקים המרכזים שהם כפופים לו הוא
חוק המשיכה. חוק המגדיר איך התדר שאנו משדרים, יקבע מה יימשך אלינו, ומה ידחה מאתנו. בדומה לגלי הרדיו – אנחנו לא יכולים לכוון את הרדיו לגלי צה"ל ולקלוט רשת ב'- זה פשוט לא אפשרי…

כדי למשוך את מה שאנו רוצים לחיינו, אנחנו צריכים לשדר ליקום את התדר המדויק שתואם את מה שאנחנו רוצים, כאילו כבר היה שלנו. זו ה"תחנה" שתיקלט ותיצור את המציאות שלנו.
למזלינו,  כל התדרים בעולם זמינים לנו ונמצאים בתוכינו בכול רגע – כך שכל שעלינו לעשות הוא פשוט להתחבר אליהם…

איך נשדר את התדר של מה שאנו רוצים ליקום?

לכול אחד מאתנו יש תדר מקור או ליבה משלו. "תדר הנשמה" אם תרצו, שמבטא את המהות האמיתית שלו.  התדר הזה הוא נקי, והוא משדר תמיד את מה שהכי טוב עבורינו, עבור האני הגבוה או הנשמה שלנו. אלא שעל גבי התדר הזה, הולבשו לאורך השנים והגילגולים עוד המון תדרים שונים. כול אמונה שלא שייכת לנו, כול הגדרה שיש לנו על המציאות, כול הזדהות שלנו, עם מה שאינו שייך לתדר המקור – תיצור שידור משובש ליקום. (תדר שנוגד את מה שאנו אומרים שאנו רוצים).
אז התדר שלנו מורכב למעשה מהתדר האישי, טביעת האצבע היחודית שאיתה נולדנו, וגם מהתדרים שאנחנו משדרים באותו הרגע  (תמיד באותו הרגע שהוא למעשה הרגע היחיד שקיים), כלומר תדרים של מחשבות, מילים ורגשות, שאנחנו מפעילים בעזרת מיקוד וכוונה.

ניקוי של התדר שאנו משדרים לעולם, פירושו לשדר החוצה את תדר הנשמה הנקי שלנו;
התדר שמיצג את מי שאנו ואת השאיפות העמוקות של נשמתנו.
כדי שנוכל לשדר אותו ללא הפרעות, כל שעלינו לעשות, הוא לנקות את שאר התדרים שממסכים אותו. דרך טובה לעשות זאת, היא פשוט להיות ברגע הזה. בלי מחשבות, מילים או רגשות, בלי מיקוד או כוונה…
מאחר והנשמה שלנו, כבר יודעת מתוך כל מה שעברנו, מה הם הדברים שאנו רוצים ומה הכי טוב עבורינו, ניקוי של התנגדויות ותדרים, שממסכים את תדר הנשמה – יאפשר לו לעלות בצורה אוטומטית לשידור, וכך בלי לעשות דבר כמעט –  ימשוך אליכם את הרצון האמיתי של נשמתכם!
זו אחת הסיבות שמיליוני אנשים בעולם מתרגלים מדיטציה ללא מחשבות מידי יום, וזו דרך פשוטה ויעילה לנקות את התדר שאנו משדרים, אך היא אינה היחידה…

מהו ה"ניצוץ האלוהי" בתוכנו, ואיך לרתום אותו כדי לברוא מציאות?

למרבה המזל, אנחנו לא רק יצורים חשמליים ומגנטים, אלא גם מכשירי בריאה "מטעם" התודעה שיצרה אותנו,
הניצוץ האלוהישהטביעה בתוכנו את אותן תכונות או כוחות שיאפשרו גם לנו ליצור ולברוא.
כוחות שרבים מכנים: "הניצוץ האלוהי".
זה אולי נשמע מיסטי, אבל בפועל, זהו כוח אנרגטי שפועל בחוקיות מובנית, וישנן דרכים פרקטיות להעיר ולרתום אותו לעזרתינו, כדי שנוכל להיות בוראים יעילים יותר. כדי שנוכל ליצור ולברוא, כחלק מאותה תודעה, אנו יכולים להתחבר אליה, באמצעות הדמיון.
התודעה הזו, היא חלק מכוחות הבריאה והיא מכילה את ה"ניצוץ האלוהי", או את הכוח הבריאה ששוכן בכל אחד מאיתנו, ורק ממתין שנעיר אותו… לכן הדמיון הוא הכלי העוצמתי ביותר שקיבלנו לידינו, על מנת שנוכל להשפיע על מציאות חיינו.

התודעה שלנו , היא אין-סופית ובלתי מוגבלת, והיא מתפרשת הרבה מעבר לגבולות הגוף שלנו.
כיצורים תבוניים בעלי תודעה מפותחת, אותה תודעה היא החלק בתוכנו שיכול לצאת ולהסתובב בעולם בלי קשר לגוף הפיזי שמוגבל על ידי האטומים שלנו ומוגבל גם על ידי התפיסה של "האני", שיוצר הפרדה באמצעות האגו.
אז כשאנו מנקים את התדר שלנו, אנחנו יכולים בעצם לצאת מתוך הגבולות המוגדרים האלו שהם גבולות תפיסתיים בלבד, ולהתאחד עם השדה המאוחד שאנו חלק ממנו,  לנוע בתוכו ולהשפיע עליו בעזרת התודעה שלנו. ליצור ולברוא כרצוננו כשאנו משדרים ליקום את התדר המדויק שתואם את מה שאנחנו רוצים, כאילו כבר היה שלנו.

המדיטציה לניקוי התדר היא בת 26 דקות, וכוללת שלושה חלקים:

בחלק הראשון: נרפה וננקה את שבעת מרכזי האנרגיה בגוף המכונים גם "צ'אקרות", בעזרת תדרים של קערות קריסטל (תדר יחודי לכל צ'אקרה).
בחלק השני: ננקה ונפזר את מסך התדרים שחוסמים את תדר הליבה או תדר הנשמה שיושב במרכז הלב, כדי שנוכל לשדר אותו ליקום בצורה יציבה.
ובחלק השלישי: נעיר ונדליק את הניצוץ האלוהי בתוכנו, כדי לחזק את האמונה בכוחות הבריאה בתוכנו ואת היכולת שלנו לברוא מציאות כרצוננו.
תהנו 🙂

רוצים להמשיך לנקות ולהעלות את התדר על בסיס יומי? תוכלו להוריד את המדיטציה לניקוי התדר+ מדיטציה נוספת להעלאת התדר, באיכות גבוהה ובשילוב עם כמה סוגי מוזיקה ותדרים: תדר אחדות ותדר ליצירת שפע, בחנות המדיטציות.

איך תעלו את התדר האנרגטי שלכם?

רוצים לנקות ולהעלות את התדר שלכם על בסיס יומי? תוכלו להוריד את המדיטציה לניקוי התדר+ מדיטציה להעלאת התדר, באיכות גבוהה ובשילוב עם כמה סוגי מוזיקה ותדרים לאימון גלי מוח. תרגלו עכשיו, שתי מדיטציות שיסייעו לכם לנקות ולהעלות את התדר האנרגטי ויעזרו לכם להתחבר לבורא הפנימי העצמתי.

מדיטציה ראשונה: מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי – מדיטציה של 22 דקות המשלבת ניקוי אנרגטי, זימון של האנרגיה החדשה, חיבור די.אן.איי DNA והתחברות לתדר גבוה של שמחה.

מדיטציה שנייה: מדיטציה לניקוי התדר האנרגטי – מדיטציה של 26 דקות. תקבלו אותה ב-4 גרסאות הכוללות תדרים לאחדות ושפע.

ניקוי והעלאת התדר

האזינו למדיטציה לניקוי התדר האנרגטי:

ניקוי הצ'אקרות והתדר האנרגטי - מדיטציה בדמיון מודרך

מדיטציה לניקוי התדר האנרגטי