הכלל  "17 שניות להגשמה", כלל 17 שניות להגשמה
הוא בעצם טכניקה נגזרת של
חוק המשיכה,
והוא אחד הכללים הכי בסיסים של החוק.
הוא הובא לראשונה בתקשור על ידי אסתר היקס, המתקשרת את האינטליגנציה הגבוהה: "אברהם" Abraham. 

מה אומר הכלל?

 כלל 17 שניות להגשמה, מלמד אותנו על משך הזמן הנדרש, על מנת להכניס את חוק המשיכה לפעולה.
הוא אומר שאם נצליח להחזיק מחשבה חיובית ממוקדת משך מינימום של 17 שניות, חוק המשיכה כבר יביא לנו עוד מחשבה חיובית, ועוד אחת וכן הלאה – עד ליצירת מומנטום חיובי מתמשך.

זה נקרא "מיקוד רגשי": שכשנצליח למשוך מחשבות חיוביות משך מספיק זמן כדי ליצור רגשות חיוביים – זה יעלה את התדרים שאנו משדרים ליקום, ויצור את המסה הקריטית הנדרשת לנו כדי להגשים במציאות.

זה אולי נשמע לכם כמו זמן קצר מאוד. כמעט קצר מכדי שתהיה לו השפעה כלשהי…ועדיין,  זכרו שבזמן הזה עלינו להחזיק במחשבה חיובית בלבד, ולא להניח לשום מחשבה סותרת לעלות. אם ניסיתם פעם למדוט עם מחשבה או מנטרה חיובית משך זמן, אתם בוודאי יודעים שזה לא תמיד פשוט. המוח שלנו קופצני מאוד ומתקשה להחזיק מחשבות לאורך זמן. למרבה המזל, כול שהתרגיל הזה דורש מאתנו, הוא זמן קצר במיוחד. לכן הוא יעיל באופן מפתיע.
אנו משתמשים בכלל 17 השניות כאסטרטגיה להעלאת התדר החיובי שלנו. ככול שנתרגל אותו יותר, מה שנראה בחיינו הוא יותר זרימה וקלילות בכול מה שקורה סביבנו. כמו התקופות האלו שכולנו מכירים, שבהן נראה כאילו הכול מסתדר לנו על הצד הטוב ביותר.

איך זה עובד?

המדע כבר יודע לומר שלפני הכול אנו ישויות אנרגטיות. החל מהגוף הפיזי שלנו שמורכב מאטומים ומשתנה עם כול נשימה, ועד למחשבות ולרגשות שלנו, שמחוללים אנרגיה שמשפיעה על סביבתנו.כלל 17 שניות

זה אומר שבכול רגע נתון, אנו משדרים ליקום ויברציות או אותות חשמליים, שיוצרים תדרים. על פי חוק המשיכה, אנו מושכים אלינו חזרה מהיקום – תדרים דומים לאלו ששידרנו, והם אלו שקובעים את חווית החיים שלנו. והתדרים נקבעים בעיקר בעזרת "מיקוד רגשי".

17 שניות בלבד, הן הזמן הנדרש על פי "אברהם" על מנת להתחיל להניע את התהליך הזה.

לדוגמה: אם נתאמן רבות על מחשבות ותסריטים שליליים, זה בדיוק מה שחוק המשיכה ימשוך למציאות שלנו. תחילה עוד מחשבות ועוד תסריטים שליליים, ואז גם עוד התגשמות של דברים שלא רצינו… וזה ילך ויגדל ממש כמו כדור שלג, ככול שנרד ברמה האנרגטית שלנו. (כי שלילי מושך עוד שלילי).

לעומת זאת, אם נתאמן להעלות את התדר שלנו עם מחשבות חיוביות, למשל מחשבות על מה שאנו אוהבים, או שמחים ומודים שיש. מחשבות על מה שעושה לנו טוב, ומרגש אותנו (דגש על רגש), הכול ילך ויעשה עבורנו, הרבה יותר קל להגשמה.

האם 17 שניות זה באמת מספיק?

לפי  "אברהם", 17 שניות הן משך הזמן שלוקח לחוק המשיכה להיכנס לפעולה. אחרי 17 שניות של מחשבה חיובית, חוק המשיכה יביא עוד מחשבה חיובית וכן הלאה. למעשה לאחר 4 מקטעים כאלו (סכ"ה 68 שניות) נוכל להעביר מחשבות ורגשות לפלטפורמה של המציאות.
כשאנו מתמקדים במחשבה בצורה מכוונת משך לפחות 17 שניות, אנו מתחילים להדהד בתדר של המחשבה הזו, ואם נמשיך משך 68 שניות, נוכל להשפיע על המציאות שלנו.

איך מתרגלים את הטכניקה -17 שניות להגשמה?

בוקר

בעולם המודרני, שבו השעון מעיר אותנו ברוב הבקרים לעוד יום עמוס, נראה כאילו המחשבות המלחיצות, תוקפות אותנו כבר מהרגע שבו פקחנו את עיננו…

זו ברירת מחדל של המוח, שתמיד רץ ומתכנן קדימה, ורגיל להעלות תסריטים של כול מה שהשתבש או עלול להשתבש – על מנת שנדע להתכונן למה שצפוי לנו משך היום.

אך אל דאגה, בעזרת קצת אימון, נוכל לנצל את החלון הזה לטובתנו, כדי שנוכל "לקום על הצד הטוב יותר", ולהתחיל את היום בצורה אופטימלית.

אז לפני שתתחילו, מומלץ לבחור כמה נושאים שמעלים בכם רגשות חיובים, ולהכין לעצמכם,
 "בנק נושאים חיוביים":

  • עדיף שתבחרו נושאים כלליים ולא ספציפיים, כי נושאים ספציפיים יכולים להוריד לכם את התדר.
  • בחרו בנושאים שאין לכם שום התנגדויות כשאתם חושבים עליהם. הרגש, הוא שיסייע לכם לשמור על פוקוס בניגוד למחשבות חולפות.
  • זה יכול להיות כול דבר שגורם לכם אושר: למשל זיכרון נהדר, סרט מצחיק או מחשבה על תינוק או על חיית המחמד שלכם. זה יכול להיות גם מחשבה על מקום קסום או על משהו שאתם אוהבים לעשות. משהו שאתם מוצאים את עצמכם מחייכים כשאתם חושבים עליו.
  • זה יכול להיות גם מחשבות על דבר מה שאתם רוצים להגשים – בתנאי שאין לכם רגשות מעורבים סביבו! רגשות מעורבים מביאים לתוצאות מעורבות.
  • אתם יכולים גם לבחור מנטרה חיובית. משהו שמרגש אתכם כשאתם חושבים עליו. ולהתמקד במנטרה הזו משך התרגול.

האזינו לארבעה מקטעים של 17 שניות כול אחד: סך הכול 68 שניות להגשמה.

בתחילת כול מקטע, תשמעו צליל קערות קריסטל (גונג) שימשך 17 שניות. התדר של קערות הקריסטל מכוון ל528 – תדר אהבה וניסים.

הגשמה נעימה.

האזינו לארבעה מקטעים של 17 שניות כול אחד: סך הכול 68 שניות להגשמה:

אם תצליחו להתמיד בתרגול משך זמן מסויים, אולי תגלו כפי שאני גיליתי, שזה נהייה קל יותר עם הזמן. והפוקוס המרכזי שלי עבר ל"איך אפשר למשוך את ההרגשה הזו כמה שיותר זמן. או איך לרטוט בתדר הזה לכמה שיותר זמן". כשזה יקרה לכם, פתאום תמצאו שהמון דברים, מסתדרים לכם כמו קסם…
במילים אחרות כשתמצאו את המתאם, ובעצם תרטטו בתדר שהכי נכון לכם לרטוט בו (וכן זה תדר שתמיד ירגיש נפלא!), פתאום תראו שגם הכול סביבכם משתנה.

  • בתחילה, אולי עוד תחושו בלחצים או מצבי רוח (כפי שחשתם עד היום), אבל אתם תמצאו שההתייחסות שלכם למה שקורה השתנתה לטובה.
  • בהמשך, חוק המשיכה יגרום לכך, שתיתקלו בפחות הפרעות או לחצים מאשר נתקלתם עד היום, פשוט כי לא תהדהדו בתדר שלהם יותר.
  • בסוף תגיעו לתובנה, שהלחצים יבואו וילכו. וימשיכו לבוא וללכת… זו דרכו של עולם. אבל אתם תחיו את חייכם, ותדעו להתמודד ולהגיב בצורה הרבה יותר טובה למה שקורה מסביבכם.

למה הטכניקה הזו כל כך יעילה?

הטכניקה הזו נחשבת לאחת היעילות ביותר להעלאת התדר ושינוי המציאות בזמן קצר מאוד, כי היא עובדת על חיבור אנרגטי למה שכבר מרגיש לכם טוב, ועל מומנטום. חוק המשיכה אומר שככול שתחשבו על משהו יותר, כך תביאו עוד ממנו לחייכם.  אז אם תתמקדו במשהו שעובד מצוין בחיים שלכם, או באדם שאתם מאוד מעריכים ואוהבים, תתחילו למשוך באופן טבעי ובלי הרבה מאמץ, עוד ועוד מודעות חיובית, ועוד תדרים שתואמים לתדר ששידרתם.

במקביל זו טכניקה נהדרת להגשמה של דברים שאין לנו, משום שאחת הדרכים לצמצם את הפער שקיים בין מה שאנו מבקשים למה שאנו מקבלים, הוא פשוט להתמקד ב"להרגיש טוב", גם מבלי שנצטרך הוכחות לכך שכבר קיבלנו את מבוקשנו. אז נסו לשחק עם הטכניקה, ולראות שזה אכן מה שקורה, ואל תעצרו ב-17 שניות. המשיכו עד מתי שתצליחו, וכול עוד זה כיף לכם – כשאתם שומרים על פוקוס רגשי חיובי ומנסים להעלות אותו עוד ועוד. ככול שתתמידו, תוכלו להעלות את משך הזמן שבו אתם רוטטים בתדר גבוה, ותהפכו "מגנטים" לתדר של המציאות שאתם רוצים לחוות.

מה זה ייתן לי?

כלל 17 שניות להגשמה הוא טכניקה להעלאת התדר שאנו משדרים ליקום. לכך היא נוצרה ולכך היא מיועדת.  אם נראה לכם  שאחרי 17 שניות של פוקוס ממוקד, תקבלו פתאום טלפון מאראלה ממשרד הפייס, זה אמנם אפשרי, אבל פחות סביר….פשוט כי כי לוקח לנו זמן להתיישר עם התדר של מה שביקשנו. עם זאת, היא נחשבת גם טכניקה מצוינת להגשמה של משהו שעוד אין לכם, כי אם תצליחו להרגיש מצויין סביב מה שאתם רוצים משך 17 שניות, תתקדמו עוד שלב בדרך לקבל אותו.

כלל האצבע הוא ההרגשה. מה שאתם רוצים להגשים בעזרת התרגיל הזה, הוא הרגשה טובה. אז אם אתם מצליחים להרגיש טוב סביב כסף, המשיכו ותעצימו את הטוב הזה. אם אתם מצליחים להרגיש טוב סביב זוגיות – אז כמובן, לכו על זה! אך אם אתם עוד לא שם, עדיף שתוותרו על מחשבות שעלולות להעלות בכם התנגדויות, ותתמקדו "בבנק הנושאים החיובים". המסגרת הזו של תרגול 17 שניות מספר פעמים ביום, תגרום לכם לרטוט בתדר חיובי גבוה, שפירושו שתוכלו למשוך עוד ממה שאתם רוצים לחייכם.

וכדי להוכיח לעצמכם שזה אכן עובד, חשוב שאחרי שהתחלתם לתרגל, תתחילו להיות עירניים לדברים קטנים סביבכם, שקורים כמו שרציתם.
למשל: נסיעה חלקה בלי פקקים הבייתה. חניה שמתפנה בדיוק כשהגעתם. הודעה משמחת שקיבלתם, או סכום כסף שניכנס במפתיע. זה יכול להיות אפילו שהצצתם במראה, ואתם מרגישים שאתם נראים נהדר היום! אם תעלו את עצמכם גבוה מספיק, אתם יכולים ליצור לעצמכם לפחות לפרק זמן מסויים, מציאות שבה הכול זורם והכול מסתדר לכם כפי שרציתם. כי כשאתם מעלים את התדר, אתם מעלים את נקודת המשיכה שלכם, והופכים ל"מגנט" לדברים טובים 😉

איך תעלו את התדר האנרגטי שלכם?

רוצים לנקות ולהעלות את התדר שלכם על בסיס יומי? תוכלו להוריד את המדיטציה לניקוי התדר+ מדיטציה להעלאת התדר, באיכות גבוהה ובשילוב עם כמה סוגי מוזיקה ותדרים לאימון גלי מוח. תרגלו עכשיו, שתי מדיטציות שיסייעו לכם לנקות ולהעלות את התדר האנרגטי.

מדיטציה ראשונה: מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי – מדיטציה של 22 דקות המשלבת ניקוי אנרגטי, זימון של האנרגיה החדשה, חיבור די.אן.איי DNA והתחברות לתדר גבוה של שמחה.

מדיטציה שנייה: מדיטציה לניקוי התדר האנרגטי – מדיטציה של 26 דקות. תקבלו אותה ב-4 גרסאות הכוללות תדרים לאחדות ושפע.

ניקוי והעלאת התדר

האזינו למדיטציה להעלאת התדר האנרגטי:

הגברת הרטט והעלאת התדר - מדיטציה בדמיון מודרך

מדיטציה להעלאת התדר האנרגטי