כמה פעמים הרגשת שמגיע לך הרבה יותר מהחיים האלו?מאה הצהרות העצמה נשית
שהחיים שלך היו אמורים להיראות אחרת?
שניהול מערכות יחסים לא אמור להיות כול כך קשה?
שמגיע לך הבית שאת רוצה, הכסף שאת מבקשת, העבודה עליה חלמת והזוגיות המושלמת?
כמה ספרי התפתחות אישית כבר קראת וכמה סדנאות כבר עברת וכלום לא השתנה?

אם כול זה נשמע לך מוכר, אז אני ממש שמחה שהגעת לכאן כדי שאוכל לספר לך שיש דרך אחרת, קלה יותר, מהירה יותר ובלי שום ספק עצלה יותר כדי ליצור את השינוי שאת כול כך רוצה – דרך אימון התת מודע.

דמיון מודרך - הצהרות להעצמה נשית

אך הדבר הראשון שחשוב שתביני לפני הכול הוא, שהעובדה שעדיין לא הצלחת ליצור את השינוי המיוחל אינה אשמתך!
מרבית הטכניקות שנמצאות כיום בשימוש בתחום ההתפתחות האישית ותעשיית "ההצלחה", מבוססות על מרכיב בעייתי מאוד- כוח הרצון שלנו. לרוע המזל, לכוח הרצון שלנו אין יותר מדי כוח…. זה נשמע מוזר כי לימדו אותנו כל החיים לחשוב ש"אין דבר העומד בפני הרצון", אך אם זה היה המצב,  איך תסבירי את העובדה שאת כול כך רוצה להתחיל דיאטה, או להתעמל או להקים עסק משלך ועדיין כלום לא קורה?  וגם עם כבר הצלחת להתמיד לכמה שבועות, בסופו של דבר את תמיד חוזרת לסורך? אז את יכולה להאשים ולהלקות את עצמך עד מחר, אבל נחשי מה? כל זה רק ירחיק ממך יותר את מה שאת רוצה. חוק המשיכה פועל כך שכול מה שאנו מתמקדים בו נמשך לחיינו- כולל האשמה עצמית. והאמת היא שזו פשוט לא אשמתך!

למה אני לא מצליחה לשנות?

כשאת לוקחת החלטה לעשות שינוי כמו למשל להתחיל דיאטה או למצוא זוגיות, את עושה זאת תמיד ברמה מודעת.
את מנסה לחזק את ההחלטה, מאלצת עצמך לפעול גם כשקשה, נלחמת בעצמך בכוח לייצר פעולות ובכך רק מחזקת את ההתנגדות הפנימית ואיתה את תחושת האשמה על שאינך מצליחה. אך האמת היא, שאם בתוך כול המאמץ האדיר הזה, יש לך אמונה סותרת שיושבת בתת המודע שלך כמו "לא מגיע לי" או "אני לא אצליח" או "אין גברים פנויים", תת המודע תמיד ינצח את הרצון המודע, ויקח אותך בחזרה למקום המוכר והנוח, בו אינך צריכה להתאמץ.
זה דומה לאדם שיושב על שפת הנהר וזורק חכה למים. אם יש זרם תת קרקעי באזור בו את מנסה לדוג, אף דג לא יצליח לשחות נגד הזרם הזה. רק כשהזרם ייחלש, יש מצב שלפחות חלק מהדגים יצליחו לעבור אותו, ולעלות בחכתך.

תת המודע שלנו ניזון לאורך השנים מאינפורמציה שקלטנו מהסביבה; אמונות שאימצנו בעקבות התנסות אישית, וזיכרונות שנצרבו בתאים שלנו, וגורמים לנו להתנהל בצורה מסוימת. כדי להתחיל לשנות את התכנות הפנימי שיושב בתת המודע ומנהל אותנו מבלי שנהיה מודעות לכך, עלינו לאמן את התת מודע שלנו בצורה עקבית לחשוב אחרת.  אימון התת מודע הוא כמו אימון של שריר; בעזרת חזרתיות והטמעה, אנו מקנות הרגל חשיבה חדש שמתיישב בפנים ומתחיל לקבוע את התוצאות אותן נראה בחיינו.

אימון תת המודע

חוקרים אומרים לנו שהקניית הרגל חדש לוקחת בין 21-90 יום. בעזרת ההקשבה יומית להצהרות חיוביות, נוכל ליצור את שינוי החשיבה הנדרש ולהטמיע אותו בתת המודע כך שיפעל לטובתנו במקום לעצור אותנו.

בקלטת להעצמה נשית, תמצאי 100 הצהרות עוצמתיות שמטרתן אחת: להזכיר לך מי את באמת וכמה כוח יש לך, וחשוב מכך להזכיר לך שלמרות כול מה שאולי סיפרו לך עד היום, את (כן את!) מושלמת בדיוק כפי שאת.
אז זה נכון שמינקות מלמדים אותנו ש"אף אחד לא מושלם", ולא בלי סיבה… ההורים והסביבה שלנו, ניסו להגן עלינו ולמנוע מאיתנו אכזבות. הם רצו ללמד אותנו שמותר לטעות ושכול אחד עושה זאת, אבל על הדרך, הם הצליחו להרחיק אותנו מהאמת הבסיסית של הקיום האנושי: הכוח הבלתי מוגבל שקיים בכול אחת ואחד מאיתנו:

100 הצהרות העצמה נשית

להיות מה שאנו רוצות.

לעשות מה שאנו רוצות.

ולקבל את מה שאנו מבקשות.

תעשיית האימון וההתפתחות האישית, מנסה מאז ומתמיד לתת לנו כלים כדי להתגבר על כול אותם "פגמים" שקיימים בנו, על מנת שנוכל לפרוץ את הגבולות של עצמנו.
פגמים בצורת אמונות, רעיונות ומחשבות שהפנמנו והטמענו במהלך כול החיים, והיום יוצרים את מי שאנו.

אם במקום לנסות לתקן את הפגמים, נוכל פשוט להטמיע בחזרה את הידיעה האמתית על הכוח שלנו, על המקור האנרגטי האלוהי שלנו ועל השלמות שאנו באמת, כול הדברים אותם אנו רוצות להשיג, יראו לנו פתאום אפשריים, ומתוך כך תנבענה גם פעולות. לא פעולות שדורשות מאמץ גדול, אלא פעולות שנובעות ממקום של תשוקה וידיעה אמתית של כוחנו. ידיעה עמוקה על מה אנו מסוגלות ומה הכוח האמיתי שלנו לברוא את המציאות שלנו.

ההצהרות בקלטת נוגעות לכול תחומי החיים שלנו כנשים: דימוי הגוף ומחלה, זוגיות, כסף, בית, גיל, ילדים, אהבה, ביטחון עצמי ואישי ועוד. אם תקשבנה לקלטת פעם ביום (אפילו בזמן שאתן ישנות!), ההצהרות הללו יחלחלו פנימה כמו תרופה ויתחילו לשנות את תבניות המחשבה שלכן מבפנים. וכך תוך זמן קצר, תת המודע שלכן יפנים אותן ותתחילו להבחין בשינויים הדרגתיים בתחושה הפנימית, בביטחון, במוטיבציה, ובתבניות המחשבה הקבועות. תוכלו להתעורר לכוח העצום שעומד לרשותכם, כוח בריאה אלוהי שקיים בכול אחד ואחת מאיתנו.

לצד הקלטת שאורכה שעה שלמה, עם ההצהרות הגלויות תקבלי גם בונוס חשוב – הקלטה מוחלשת של אותם מסרים – כמסרים תת הכרתיים (בחינם).

מאחר ותת המודע שלנו קולט גם מסרים שהאוזן אינה שומעת, תוכלו לבחור להאזין לקלטת עם ההצהרות בזמן שאתן ערות ולחוש איך המסרים מחלחלים גם לחלק המודע ומעצימים אתכן, או לחלופין, להשתמש בקלטת הבונוס שמכילה את אותם מסרים המוקלטים בטכנולוגיה מיוחדת שהאוזן אינה שומעת אך תת המודע קולט ומפנים. בקלטת הבונוס תשמעו רק מוזיקה מרגיעה לה תוכלו להאזין משך היום והלילה, וגם בזמן שאתן עסוקות בפעילות אחרת.  בזמן זה, המסרים ימשיכו להיקלט על ידי תת המודע שלהן וליצור את השינוי שאתן רוצות. יש יתרונות רבים להקשבה לקלטת ההצהרות התת הכרתיות משום שהיא עוקפת את החלק המודע שמעלה התנגדויות להצהרות ומתקשרת ישירות מול תת המודע. אז אם את רוצה להתחבר מחדש לכוח שלך ולקחת שליטה בחייך, לחצי כאן לרכישה והורדה מהירה.

100 הצהרות להעצמה נשית – מתוך אתר המדיטציות

הרצועות תשלחנה למייל שלך כקישור להורדה בפורמט MP3.

הצהרות להעצמה נשית

להאזנה לדוגמה מתוך הקלטת להעצמה נשית:

פורסם במקור ביוני 2012.