כמה פעמים אמרתם לעצמכם "אני לא שווה", הערכה עצמית
"אני לא מספיק טוב" או סתם "אני לא בסדר"? הדיבור הזה הוא אוטומטי, והוא מגיע מאותו חלק במוח שהתרגל לתבניות מחשבה קבועות שדואגות לשמר אתכם במקום במקום שתתקדמו הלאה…

"מי שאינו מעריך את עצמו, לא יכול להעריך שום דבר ואף אחד". (איין ראנד)

כדי שתוכלו להתחיל לקבל את ההערכה שאתם מבקשים מהסביבה, השלב הראשון הוא ללמוד להעריך את עצמכם. במדיטציה הבאה, תמצאו הצהרות עוצמתיות שיעזרו לתת המודע שלכם לשנות את "הדיבור הפנימי הקבוע", שפוגם בהערכה העצמית שלכם, ולחזק בצורה בריאה את הערך ואת הדימוי העצמי שלכם.

ההצהרות החיוביות, משולבות במוזיקה מרגיעה וקולות בטבע, והן תעזורנה לכם לפתח הערכה עצמית יציבה ומבוססת, ואמונה בכך שאתם שווים וראויים. הרצועות הבאות מהוות חלק מהחבילה למודעות עצמית בחנות המדיטציות, שם תוכלו למצוא אותן מוקלטות בטכניקה סאבלימינלית, שעוקפת את המוח המודע, ופונה ישירות אל תת המודע. קראו עוד על: מסרים תת הכרתיים.

הטכניקה הזו, תתן לכם את האפקט המקסימלי לצורך תכנות המוח שלכם מחדש, כדי שתוכלו לאמץ תפיסות ואמונות חדשות וחיוביות על עצמכם, ולשנות את הדימוי העצמי ובכך לשנות את חייכם. כל ההצהרות מלוות במוזיקת רקע נעימה, מחולקות לפי נושאים וניתן להורידן כקבצים בפורמט MP3 למחשב, לנגן או לטלפון החכם.

הצהרות לשיפור ההערכה עצמית לנשים:

הצהרות לשיפור ההערכה עצמית לגברים:

מה התועלת בהאזנה להצהרות חיוביות?

ההצהרות החיוביות באות להחליף את ה"דיבור הפנימי" השלילי הקבוע שיש לרבים מאיתנו לגבי עצמנו. הדיבור הזה, אחראי לכול למה שיש בחיינו, ופעמים רבות הוא עובד לרעתינו גם אם איננו מודעים לו כלל. מטרתן של ההצהרות, היא לעזור לנו להיפטר מאמונות השליליות לגבי עצמנו, ש"תוקעות" אותנו במקום ומונעות מאיתנו להאמין, להעריך ולאהוב את עצמנו, ובמקביל- להטמיע תבניות מחשבה ורגש חדשות שיעבדו לטובתנו בתחום הזה.

למה מומלץ להשתמש בהקלטות הסאבלימינליות?

למרות שגם האזנה להצהרות החיוביות כפי שהן מוקלטות כאן, תעזור לכם בדרך לשינוי, הרי שאת האפקט המייטבי – תוכלו לקבל דרך הקלטות הסאבלימינליות. הסיבה העיקרית לכך היא שהמוח המודע שלנו, תופס הצהרות חיוביות כמו "אני מלא ביטחון בעצמי וביכולות שלי", או "אני סומך על עצמי ואוהב את עצמי" כשקר, משום שהמציאות הוכיחה לו אחרת. מסיבה זו בדיוק, עלינו "להערים" עליו ולהגיע ישירות לתת המודע- וזה תפקידן של הקלטות הסאבלימינליות או התת הכרתיות.

 פורסם במקור ב: 22/3/2013

חבילת מודעות עצמית - מדיטציות סאבלימינליות לרכישה בחנות

מרגישים שאין לכם מספיק ביטחון? שאתם לא מספיק אוהבים או מעריכים את עצמכם? חיים בתחושת פספוס? חשים שדיבור פנימי שלילי השתלט על חייכם? זה אומר שאין לכם מספיק מודעות עצמית.

מרבית האנשים כיום חיים את חייהם בצורה אוטומטית מבלי לחשוב שיש להם אלטרנטיבה, אבל אם הגעת עד לכאן יש לך מזל, כי כנראה שאינך אחד מהם…
מסרים סאבלימינלים (תת הכרתיים) ישנו את המודעות ואת החשיבה שלך מבפנים – דרך התת המודע, תוך התמקדות בארבעה נושאים מרכזים בחשיבותם:
ביטחון עצמי, הערכה עצמית, אהבה עצמית וחשיבה חיובית.

חבילה לחיזוק המודעות העצמית

חיזוק המודעות העצמית לנשים

חבילת מודעות עצמית לנשים

מודעות עצמית גבוהה לנשים

חיזוק המודעות העצמית לגברים

חבילת מודעות עצמית לגברים

מודעות עצמית מנצחת לגברים